Reisgenote gezocht voor busreis Italië

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marlies22

New Member
Beste medereislustige mensen,

Ik ben Marlies, 22 jaar oud. Ik heb een leuke georganiseerde busreis gezien van 12 dagen lang, langs alle steden van Italië.
Lijkt het je wat om mij gezelschap te houden? Aarzel dan niet en neem contact met me op!

Groetjes,

Marlies

haai

Ik ben Marlies, 22 jaar oud. Ik heb een leuke georganiseerde busreis gezien van 12 dagen lang, langs alle steden van Italië.
Lijkt het je wat om mij gezelschap te houden? Aarzel dan niet en neem contact met me op!

Groetjes,

Marlies

Hoi

Ben yuri,

23 jaar , simpele hardwerkende jongen uit dilbeek , en zoek iemand om mee op reis te gaan ergens begin augustus, reisje italie staat mme wel aan ...

groet yuri

Hey,

Ik wil ook graag wat meer informatie. Met welke organisatie is deze reis? (misschien een url of zo?) Hoeveel kost het en wanneer is de reis?

Op zich ben ik wel geïnteresseerd, want ben al in Italië geweest en wil zeker teruggaan. Ook het idee van een georganiseerde reis en verschillende steden spreekt me aan. Probleem is dat ik al een grote reis geboekt heb dit jaar, daar het grootste deel van mijn geld (ik ben een arme student ;)) aan heb gegeven en dat ik het zelf eigenlijk een beetje schandalig begin te vinden hoe vaak ik op reis wil gaan.

Maar ik wil dus toch graag nog wat meer weten over deze reis. :)

Over mijzef: ik ben Lise, 20 jaar en van Leuven. Dat en nog een paar andere dingen zijn eigenlijk te zien in mijn profiel, maar toch.

busreis Italie

Groetjes,

Marlies

Hoi Marlies,

Ik ben Romeo 35 jaar oud. Ik ben twee jaar terug naar Italie geweest. Heeeeel erg leuke tijd meegemaakt:good:. Vanuit NL naar Rome per vliegtuig en daarna met de auto naar Reggio Calabria. Helemaal te gek. Ik zou die ervaring nogmaal willen mee maken.
Intresse, mail dan gerust naar [email protected].
Groeten, Romeo

hey

Lijkt me wel leuk. ik ben charlotte, 23jaar oud en ik kom uit gent (omstreke).
kan je me wat meer info geven aub via mail? Wnr zou je vertrekken?
mijn email is [email protected]

groetjes

Groetjes,

Marlies

hey

lijkt me leuk. Ik ben charlotte, 23 uit gent.
WNr vertrek je? anders stuur me eens een mailke. [email protected]

groetjes

Groetjes,

Marlies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan