Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenote gezocht voor Japan - september/oktober

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inge81

Member

Hey reizigers,

Ik zou graag naar Japan trekken dit najaar. Duur van de reis zou ongeveer een drie weken zijn in de periode september/oktober.

Op vlak van cultuur en natuur en heeft Japan veel te bieden, dus het zou leuk zijn om daar een mooie mix van te maken. Voor overnachtingen had ik gedacht aan kleine hotels en hostels, dat mag basic zijn maar een leuk hotelletje sla ik ook niet af

Ik ben op zoek naar een spontane, flexibele reisgenote die net als ik zot is van reizen en het mooie Japan mee wil verkennen.

Groetjes,

Inge

Hallo Inge, lijkt me een tof idee,
Heb je al een exacte vertrek datum?
Ik heb verlof vanaf september.
Gr sophia

Hey Sophia,

Ik heb nog geen vertrekdatum in gedachten. Wel moet ik rekening houden met een andere vakantieganger hier op het werk, ik zou dan vanaf 11 september kunnen vertrekken. Zou dat lukken voor jou?

Groetjes,
Inge

Hoi Inge,
Heb je al een route uitgestippeld? Vorig jaar was ik in Japan met een groepsreis. Dat was echt geweldig!

Hey Syt,

Nog geen route uitgestippeld. Tof te horen dat je het daar zo geweldig vond! Ik sta ook te popelen om naar ginder te trekken

Welke route heb jij ongeveer gevolgd? Als ik een reisgenootje vind zou ik graag zelf iets uitstippelen, maar een groepsreis is ook wel een optie. Met welke organisatie ben jij geweest?

Groetjes!

Inge

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...