reisgenote gezocht voor last-minute vrij van 23 juli tot 5 augustus

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Avonturier, 10 jun 2018.

Tags:
  1. Avonturier

Avonturier New Member

Hoi iedereen,

Ik ben op zoek naar een reisgenote tussen de 30 en 40 jaar voor een lastminute :) Bestemming voorkeur gaat uit naar Tenerife maar ik sta ook open voor andere bestemmingen. Ik ben zelf 34 vrouwelijk en heb al veel van de wereld gezien maar wil er nog eens tussenuit nu :) Alles is bespreekbaar, heb nog niets geboekt wil echt lastminute boeken :) Interesse ? stuur snel een berichtje :)

groetjes

2. Joke Hostyn

Joke Hostyn New Member

Dag Avonturier,

Ik heb ook wel de goesting om in deze periode op reis te gaan! Het land maakt niet zo heel veel uit voor mij.

Ik ben vooral benieuwd naar wie je bent. Een klik vind ik toch wel belangrijk als je samen op reis gaat.
    En wat type voor reis had je in gedachten?

groetjes
    Joke

3. Avonturier

Avonturier New Member

Hoi Joke, Ik zou gaan van 23 juli tot 30 juli, ik weet niet of je dan vrij bent ? Ik heb wel al goeie promoties gezien ! T'is te zien wat uw budget ook is natuurlijk hè maar alles is goedkoper met 2 :)
    Ik had een vakantie in gedachten met ontspanning aan het zwembad en strand, een excursie, lekker eten, gewoon puur genieten :)

Ik ben een goedlachse vrouw van 34, ben spontaan en sociaal, pas me gemakkelijk aan :)
    Ik heb al redelijk wat reiservaring, heb al wat van de wereld gezien :)

Groetjes Els

4. Joke Hostyn

Joke Hostyn New Member

Hey,

Ik had je al geantwoord, maar blijkbaar moet ik vergeten zijn om op verzenden te klikken.

De datum die je voorsteld lukt niet voor mij :-(

Hopelijk vind je je reispartner

Groetjes
    Joke

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie