Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenote gezocht voor oktober - november

Status
Niet open voor verdere reacties.

NYRSTAR

New Member
:shake:wie heeft zin om in het najaar (oktober of november) mee een reisje te maken van ongeveer 1 week naar een zonnig land. Bestemming is nog niet vastgelegd. Mijn interesses tijdens een reis gaan naar zowel actief bezig zijn als eens een dagje shoppen (en iets gaan drinken en eten) als een dagje luieren aan het zwembad. Ben van nature sportief en avontuurlijk aangelegd van het mannelijke geslacht. Heb je zin om in die periode mee te gaan geef maar een seintje. Als de karakters passen kunnen we vertrekken naar :?::?::?:

groetjes:cocktail:

Laatst bewerkt:
8) Ik kan mij verzoenen met je gedachten over hoe te reizen?
Spreek je Spaans? Ik ga begin oktober tot eind oktober eerst naar Porto en dan doorreizen naar Sevilla en Granada, trek dan verder naar de kust toe Ronda en Jemena de la Frontera en misschiel ook Gibraltar de steenpuist.

Misschien kijk ik uit naar iemand om een poosje mee rond te reizen.
Ik ben een vrouw met heel wat interesse voor cultuur, bezig zijn en ontdekken en opsnuiven.
Voilà.

Ik heb ook nood aan zon en heb gedacht aan de derde week van oktober, liefst naar een verre bestemming zoals Mexico, Cuba of Dom. Republiek.

Ben vrouw en zuiders type. Vooral ontspannen, lekker eten en shoppen zijn voor mij belangrijk als ik op reis ben.

Laat maar iets weten hé!

Florida here we come!!!

Hey Nyrstar!!

Op 4 november vertrekken wij naar Florida.... De inhoud van onze reis komt ongeveer overeen met jouw reisverlangens.... Het enige verschil in beschrijving is eigenlijk het geslacht

Als The Sunshine State je aanspreekt, check dan het berichtje "Wie gaat mee naar Florida?" dat oorspronkelijk werd geplaatst door Alicia.

Grtz!

Mieke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...