Reisgenote gezocht voor september

Elien

Member
Hey,

Na de herexamens in september zou ik er graag nog eens tussenuit willen, dit tussen 6 en 15 september (ben jammer genoeg wat beperkt in tijd). Mijn voorkeur gaat uit naar een zonnige bestemming in de natuur met zeker ook wat cultuur, en vooral ook lekker eten en drinken. Een afwisseling tussen (uniekere) activiteiten en strand lijkt ideaal. Bestemmingen die me momenteel enorm aanspreken zijn bijvoorbeeld Formentera, Sardinië, Kroatië enz. Maar er zijn genoeg plaatsen die ik nog niet heb bezocht dus de keuze is ruim en sta zeker open voor andere ideeën.

Zelf ben ik bijna 24, studente uit Oost-Vlaanderen en zoek een vrouwelijke reisgenote rond dezelfde leeftijd met gelijkaardige interesses. Als student probeer ik de kosten liefst wel zo laag mogelijk te houden, dus een luxehotel hoeft zeker niet.

Indien je interesse of vragen zou hebben, mag je gerust iets laten weten.

Groetjes,
Elien

Jesse

New Member
Dag Elien

Ik ben voor de maand september ook op zoek naar iemand voor op reis te gaan. Ik ben de enige in mijn vriendenkring dat nog vrijgezel is dus daarom dacht ik dit eens te proberen. Jou keuze van bestemmingen zien er wel leuk uit, voornamelijk Italië :)

Ik heb 26j en van het Antwerpse, ik hou van strand, cultuur, eten en drinken, gewoonweg een echte levensgenieter, ik werk al reeds maar kan ook niet super veel geld uitgeven aan mijn reizen dus laat maar weten!

Groetjes
Jesse

Elien

Member
Hey,

Door omstandigheden zoek ik opnieuw iemand voor september.. Zelf had ik al enkele dingen in mijn hoofd, nl. een trip doorheen Kroatië van 6-14 september met vooral natuur, cultuur, enkele dagen strand maar ook wat uniekere activiteiten. Sta natuurlijk nog open voor andere dingen ook! Maar indien dit iemand zou aanspreken (nog altijd liefst een vrouwelijke reisgenote van ongeveer dezelfde leeftijd), dan hoor ik het graag!

ruben65

Member
Hey elien, als je het ziet zitten om met een mannelijke reisgenoot door kroatie te trekken. Ik ben de eerste 3 weken van september vrij. We zouden eventueel met mijn auto kunnen gaan. Ik ben 23j uit oost vlaanderen. Stuur maar een berichtje als je wil.

Elien

Member
Hey,

Sorry dat ik nog niet eerder heb gereageerd (net begonnen aan vakantiejob en nogal druk). Bedankt voor je berichtje maar ik heb toch de voorkeur om met een vrouwelijke reisgenote te gaan, vooral omdat het enkele dagen strand zou zijn (en weet uit ervaring dat ik niet echt op mijn gemak zal zijn dan). Hopelijk vind je toch nog iemand!

Groetjes

Bovenaan