Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenote gezocht voor snorkelvakantie Marsa Alam 5egypte)

Orca

New Member
Dag Allemaal, 1 juli ga ik met pensioen en zal veel tijd te beschikking hebben om te reizen. Ik hou van snorkelen, maar ook van zonnebaden en zandstranden, en wil graag in januari 2027 een weekje naar Marsa Alam, Egypte (Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort) gaan. Als je van snorkelen houdt, zal je bij Marsa Alam zonder fout zeekoeien en -schildpadden ontmoeten. Ik verkies te boeken via Sunweb, Corendo of Tui. Het is altijd goedkoper en veel leuker om samen te reizen en een hotelkamer te delen. Heeft er iemand interesse?

Hallo,
Ik heb interesse in de toekomst.
Deze zomer past het niet.
Ben zelf bijna 60 jaar en mijn echtgenoot heeft geen zin meer om te reizen.
Zoek ook iemand voor uitstapjes in België, van waar ben ji?
Groetjes, Anja

Is nog vroeg in de morgen, had er niet opgelet dat het voor januari 2027 is.
Zou voor mij lukken
Groetjes,Anja

Dag Anja, ondertussen heb ik reeds een weekje Marsa Alam in januari 2027 vastgelegd, maar Marsa Alam is zo mooi dat ik gerust nog in het voorjaar een extra weekje wil vastleggen samen met jou indien je dat graag wil en ziet zitten. Ik ben ook wel helemaal in voor uitstapjes in België. Dat mag van alles zijn, van city tripjes tot natuurgebieden verkennen. Alles is voor mij bespreekbaar, nu ik toch meer dan tijd genoeg zal hebben. Ikzelf ben van Lier (stadje dicht bij Antwerpen). Misschien eens leuk om in mijn thuisstadje af te spreken, dan wil ik gerust jouw stadsgids zijn en kunnen we elkaar leren kennen. Lier is niet extreem groot, dus op halve dag hebben we het meest interessant wel gezien. Lier is vooral gekend voor horeca, dus als het goed weer is, is een terrasje ook wel fijn. Laat maar weten wat jouw voorkeuren zijn en waar je wel of geen zin in hebt. Warme groetjes vanuit Lier. Hugo

Hallo Hugo,
Fijn dat je reageerde
Maar ik ben eigenlijk op zoek naar een vriendin, om samen op stap te gaan.
Wel heel leuk dat je me op sleeptouw wou nemen, maar mijn echtgenoot zou minder
enthousiast zijn
Wens je nog heel veel reisplezier!!! Groetjes, Anja

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...