Hei, ik ben een 60 jarige man uit Limburg die een reisgenote zoekt om samen met mij op een leuke strandvakantie te gaan.
De reis all inn is gratis voor jou daar het gaat om een gratis 2de persoon door opgespaarde punten bij reisorganisatie..
Ikzelf ben een alleenstaande van 60 enkele maanden voor vervroegd pensioen, sociaal en zacht van karakter, levensgenieter die soms een glaasje drinkt en een sigaretje rookt. Bedoeling van deze reis is dat ik niet graag alleen reis en via deze weg messchien toch een leuke dame kan overtuigen om eens avontuurlijk te zijn en wie weet ,als het klikt iets fantastisch op te bouwen naar de toekomst..groetjes
Hallo , ik ben Tanja uit OOstkamp 52 jaar en uit elkaar .Ikzelf ben een grote reiziger en wil nog veel van de wereld zien maar helaas komt er daar nu een einde aan vrees ik want alleen op reis is niet betaalbaar. ik werk fulltime nacht in het ziekenhuis als zorgkundige en zie niet veel zonlicht .dus hou ik van de zon heel het jaar door .
Hallo , ik ben Tanja uit OOstkamp 52 jaar en uit elkaar .Ikzelf ben een grote reiziger en wil nog veel van de wereld zien maar helaas komt er daar nu een einde aan vrees ik want alleen op reis is niet betaalbaar. ik werk fulltime nacht in het ziekenhuis als zorgkundige en zie niet veel zonlicht .dus hou ik van de zon heel het jaar door .
Via WhatsApp aub geef mij uw nr. en ik voeg jou toe mijn WhatsApp staat nog steeds op naam van mijn Ex vrouw hey is mijn gsm maar ik moet he nog veranderen. Jean Pierre. ik kijk uit naar uw berichtje.