Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenote gezocht voor USA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joline

New Member
Ik loop al heel de tijd rond met het idee om een rondreis te maken in Amerika. ( Florida en zo) Natuurlijk wil ik dat niet alleen doen en ben ik al hele tijd aan het kijken naar groepsreizen. Is er nog iemand die zo een groepsreis zou willen doen naar USA?

mvg

Waarderingen: mmy
Hallo,

Ik heb er nu momenteel 2 groepsreizen gedaan en het viel beide keren enorm goed mee, Vorig jaar ben ik in Canada geweest en dit jaar heb ik een stuk Noord-West Amerika gedaan. Dit jaar ben ik op zoek naar reisgenoten voor de spitsbergen maar als ik er niet genoeg vind ga ik waarschijnlijk ook weer gewoon een groepsreis doen.
Voor die groepsreizen kan je je ook gewoon alleen inschrijven hoor, de meeste deelnemers doen dat zo wel.

Anyways, als je van plan bent om een groepsreis te doen kan je zeker eens kijken op de site van kriskras en de site van joker, die bieden over het algemeen wel mooie reizen aan.
14 december is er een reisbeurs van kriskras, is wel de moeite om een keer naartoe te gaan. 12 December staan normaal de nieuwe reizen online en dan kan je al eens kijken over welke specifieke reizen je eventueel meer info wil.

Hopelijk heb je hier wat aan gehad en succes met u USA reis
USA is echt wel fantastisch, ik moet ook nog verschillende keren naar daar gaan voor ik gezien heb wat ik gezien wil hebben

mvg,
Sebastiaan

Hey Joline,

In 2005 heb ik een groepsreis gemaakt in het zuidoosten van de States (Georgia, South Carolina, North Carolina, Tennessee, Mississippi, Louisiana, Alabama en Florida). Wij hebben toen geboekt via Jetair, en dat was in samenwerking met ATI (AmericanTours International). Of ze daar nog steeds mee samenwerken weet ik niet, maar het is één van de mooiste en leukste reizen die ik al gemaakt heb. Een groepsreis ook, heel goed geregeld, gids en chauffeur waren uitstekend, en een heel gevarieerd gezelschap van single-reizigers, families en kleine groepjes uit België, Nederland, USA, Groot-Brittannië, Duitsland,... Ik zou je dus zeker aanraden eens te kijken of Jetair nog zo'n reizen aanbiedt.

Ik ben inmiddels een keer of 10 in de States geweest en ik heb er mijn hart wel verloren. Volgend jaar in mei ga ik waarschijnlijk een weekje naar New York.

Groetjes

Kelly

Hey Joline,

Ik heb in maart een rondreis naar Florida gedaan (via arke.nl). Was een super leuke reis!
Ik ben altijd bereid om nog eens te gaan! Ik ben helemaal weg van Amerika!

Groetjes,
Tay

Aan welke groepsreizen denken jullie? Ik was geïnteresseerd in Fox maar die bieden geen singlereizen naar USA meer aan, wel de gewone groepsreizen.
Joker zie ik niet zitten, te basic en avontuurlijk!

organiseer het gewoon zelf!
wanneer zou je willen gaan? volgende zomer maken ik en nog twee vrienden de oversteek in juli naar westkust. als je wil en het zie zitten om me drie mannen te reizen.

Hey Joline, ik loop ook met die plannen rond en meer specifiek zou ik de westkust van de VS willen doen. Ergens in 2015 maar wel als het goed weer is. Ik ben aan het kijken op de site van fox reizen.nl. Die doen single en groepsreizen nr de VS
Het zou tof zijn moesten we daar met een paar Belgen bij zijn
Andere sites heb ik nog niet bekeken

Groetjes
Inge

hallo iedereen
ik zou ook graag eens naar de VS gaan. Parken, westkust,..
Ik dacht er aan om eventueel zo met mobilhome te gaan. Ik hou ook wel van een zeker comfort.
groetjes
Maarten

Hey Joline,

Ik heb in maart een rondreis naar Florida gedaan (via arke.nl). Was een super leuke reis!
Ik ben altijd bereid om nog eens te gaan! Ik ben helemaal weg van Amerika!

Groetjes,
Tay
wat heb je precies van reis gedaan bij arke?
hoelang ? leuke groep ?

Fijn dat je leuke groepsreizen gedaan hebt.
We werken met KrisKras elk jaar opnieuw aan een leuke, mooie programmatie.

Iemand interesse om in de maand september voor een 3 tal weken met 2 jongedames van 26 te gaan rondtrekken in West-Amerika, en eventueel uitbreiden met een paar daagjes New York?

Laat gerust iets weten!

Groetjes

Charlotte en Rien

We hebben nog niet echt iets concreet, ik veronderstel dat de meeste selfdrive tours met huurwagens zijn, en mobilhome, voor de meeste (in België toch althans) heb je een rijbewijs C nodig, en dat heeft geen van ons beiden.. Ik ga een dezer dagen langs bij bijvoorbeeld connections om een iets concreter beeld te krijgen van de mogelijkheden, maar alle tips zijn altijd welkom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...