Wie heeft zin _ eind augustus, begin september _ in wat heerlijk nazomeren in de Provence? Was eind mei een paar dagen in Bélézy, Bédoin en vond daar zalige rust in combinatie met fietsen en wandelen. Prachtig naturistisch domein, groot zwembad, veel ruimte, volle natuur op de flank van de Ventoux. Avignon is vlakbij.
Is er een actieve vrouw die ook houdt van cultuur, lezen en fijne gesprekken aan tafel die belangstelling heeft om een Vlaamse vijftiger te vergezellen?
Ik ben benieuwd.
Beste Noodles, ik ben een prille 60-ger die enorm van Frankrijk houdt. Ik lees er veel over (ben van opleiding lerares Frans) en wil de cultuur en de natuur nog beter leren kennen.
Goede avond Noodles , ik ben in die periode daar op vakantie , je voorkeur is in de natuur , ben je voor vakantie aan strand en zee , aan naaktstrand , zoals in Bélézy , dan is dit de mooie plaats , gelegen tussen Narbonne en Perpignan , aan het binnen meer gelegen van Leucate .
je kan de oude kastelen gaan bezoeken in Narbonnne en Perpignan , en de vele bezienswaardigheden die deze streek typeert , wens je nadere informatie dan hoor ik het graag