Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenote gezocht voor West-Amerika

Status
Niet open voor verdere reacties.

ellendj

New Member
Hoi,

Ik ben Ellen, 27jaar en ben op zoek naar leuke reisgezellen om mee te gaan op rondreis naar West-Amerika.
Ik had mijn oog laten vallen op de begeleide rondreis van Neckermann, maar ik heb geen zin om alleen te gaan... Aangezien al mijn vrienden én vriendinnen reeds plannen hebben, het nodige geld er niet aan willen besteden of net gesetteld zijn, zoek ik via deze weg een sympathieke jongen/meisje die met mij een kamer wil delen.

Laat alvast iets weten: ellen_de_jaeger@hotmail.com

Groetjes!
Ellen

[DLMURL]http://www.neckermann.be/Neckermann/Static.jsp?Url=Neckermann/nl/wereldreizen/usa&Language=nl[/DLMURL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou in de maand september-oktober willen gaan, dit omdat het voor mijn werk het gemakkelijkste is.

Ah ok, voor mij is dat niet echt haalbaar ...

Veel succes met nog een reisgenoot te zoeken!

Oktober USA

Hey Ellen
Ik ga in oktober naar de USA, heb hiervoor juist een 'annonske' geplaatst, en toen zag ik jouw berichtje. Het is wel niet met Neckerman maar het is een rondreis die ik zelf heb uitgestippeld. Als je geintresseerd bent, laat je maar iets weten !

Hallo Ellen,
En wanneer zou je dan willen gaan?
Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...