S Steve1972 New Member 3 nov 2016 #1 Ben op zoek naar een vrouwlijke reisgenote voor een reis in Azie in 2017.Land kan besproken worden.
B bea New Member 5 nov 2016 #2 ik ben bea gehuwd en wil graag op reis aangezien mijn man daar niet zo voor is
Sportyke Member 8 dec 2016 #3 Steve1972 zei: Ben op zoek naar een vrouwlijke reisgenote voor een reis in Azie in 2017.Land kan besproken worden. Klik om te vergroten... in welke maand zou je gaan?
Steve1972 zei: Ben op zoek naar een vrouwlijke reisgenote voor een reis in Azie in 2017.Land kan besproken worden. Klik om te vergroten... in welke maand zou je gaan?
S Steve1972 New Member 9 dec 2016 #5 Sportyke zei: in welke maand zou je gaan? Klik om te vergroten... Dag Sportyke,ik zou willen gaan tussen begin September en eindejaar.
Sportyke zei: in welke maand zou je gaan? Klik om te vergroten... Dag Sportyke,ik zou willen gaan tussen begin September en eindejaar.
MLouiseN New Member 26 mrt 2017 #6 Ben je nog op zoek? zo ja, hoe reis je? Overnachten in goedkope hotelletjes of heb je luxe nodig ? Waarom Azië? Omwille v cultuur, natuur of budget? Zelf heb ik in Azië China, Indonesië en Thailand bezocht.
Ben je nog op zoek? zo ja, hoe reis je? Overnachten in goedkope hotelletjes of heb je luxe nodig ? Waarom Azië? Omwille v cultuur, natuur of budget? Zelf heb ik in Azië China, Indonesië en Thailand bezocht.