reisgenote gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

lydiabaplu

New Member
Dag,

ik ben een vrouw van 54 ,verpleegk,werk full time en zoek een vrouwelijke reisgenote om in ok of nov 2010 op reis te gaan.

ik hou van vreemde culture bezienswaardigheden maar zeker van rust s'avonds .

natuur boeit me ook .

heb je interesse dan mag je me kontakteren.

ik woon in leuven.

groetjes lydia

reisgenote

Mevrouw,

voor een 10 daagse culturele reis naar Egypte zoek ik reisgenoten. maart 2010. misschien is dit wel iets voor u. indien interesse mail me gerust
vriendelijke groeten

ik heb je berichtje gelezen maar rond die tijd heb ik geen verlof .

het kan alleen in okt of nov.

ik zou het wel leuk vinden als je me laat weten op w<elke manier jullie naar egypte gaan en waar juist want ik wou in nov ook naar daar gaan.

het is altijd leuk om te weten hoe iemand anders het aanpak .

groetjes lydia

Mevrouw,

voor een 10 daagse culturele reis naar Egypte zoek ik reisgenoten. maart 2010. misschien is dit wel iets voor u. indien interesse mail me gerust
vriendelijke groeten
dag

ik ben in die periode niet vrij maar zou het wel leuk vinden als je me laat weten op welke manier je naar egypte zou gaan want ik zou er graag in nov naar toe gaan.

groetjes lydia

reisgenote

hallo,

ik probeer een 10 tal geïnteresseerde mensen te vinden voor mijn derde reis naar Egypte.
Ik zorg voor de nodige uitleg van programma met foto's,vliegtickets en begeleiding.
Een egyptische vriend, wonende te Cairo, ervaren gids met licentie(franstalig) zorgt voor alle reservaties van hotels, nijlcruise, transport.Hij begeleidt ons gedurende de ganse reis. Op de sites geeft hij deskundige uitleg, Hij is heel gedreven en competent.
Probeer je vrij te maken,ga met me mee, je zal het zich niet beklagen:wink:
groetjes

dag,

ik kan me dan niet vrij maken maar misschien kan ik je leren kennen voor een ander jaar .
je mag me je tel of emailadres doorgeven.

groetjes lydia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan