Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenote GEZOCHT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gretha22

New Member
Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar reisgenote die zin heeft om met mij een maandje (of langer) met mij rond te trekken. De landen die mij erg aanspreken zijn: China, India, Vietnam, of Thailand.

Heeft iemand zin om met mij een reis te maken naar een van deze landen? Alles is bespreekbaar natuurlijk over hoelang en waarheen..

Ik ben een spontane meid van 22 jaar en ben erg avontuurlijk ingesteld.. Lijk dit je wat?? Mail mij dan!

Groetjes

Hey Gretha,

Ik heb je berichtje gelezen hier op het reisforum, ik zie dat je het al in januari had gepost maar ben je nog altijd op zoek naar een reisgenote? Ik zoek iemand om op reis te gaan vanaf oktober 2010 voor minstens anderhalve maand. Ik had graag naar Latijns-Amerika gegaan of India.

Ik ben 22, ik kom uit Halle en heb internationale relaties gestudeerd in Leuven. Nu studeer ik nog een jaar bij in Madrid.

Groetjes,

Sarah

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...