Reisgenote juni 2014, bestemming bespreekbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dorien92

New Member
Hallo iedereen!

Ik ben op zoek naar enkele dames tussen ongeveer 20-25 jaar (ben zelf 21 jaar) om op reis te gaan.
Liefst zou ik het gaan in juni, maar begin september past ook. De bestemming is bespreekbaar. Ik zoek vooral toffe, enthousiaste meiden die graag reizen, plezier maken en vooral willen genieten op reis.
Reizen is mijn passie en zou dit graag willen delen, een voorkeur is Italië of Turkijke maar verder van huis mag ook. Ideaal vind ik ongeveer een weekenhalf/twee weken. Ben een flexibel persoon, dus zoals al gezegd: bestemming/prijs/periode eventueel bespreekbaar! ^^

Laat me iets weten als je geïnteresseerd bent

Groetjes,
Dorien

Hi!

Ben je nog steeds op zoek?

Ik zou ook graag Italië doen en juni is voor mij zeker mogelijk !
Zijn er verder nog personen die al gereageerd hebben ?

Grtjs !

Heey!

Ja nog steeds op zoek, heb geen antwoord meer gekregen, dus zeer veel interesse in wat je vertelt :D
Zal je privébericht sturen ;)

Hoi Dorien!
Ik ben ook nog op zoek naar een aantal mensen om samen mee op vakantie te gaan!
Ik ben zelf 20 jaar. Had je al in gedachten wat voor vakantie je wil gaan doen?
Groetjes

Hey!

Ik zou graag in juni er even tussen uit gaan. Ben 19 jaar, misschien wat jong, maar laten we zeggen dat ik volwassen ben voor mijn leeftijd. Ik sta open voor alle bestemming, maar het liefst overzees. Als je nog steeds op zoek bent naar een reispartner laat je maar iets weten en dan kunnen we misschien wat ideetjes uitwisselen :)

Groetjes

Hoi!

Ik ben wel geïnteresseerd in wat jullie plannen zijn. Misschien ben ik wat laat om me in deze conversatie te storten, maar ik heb me nog maar net lid gemaakt van het forum :)

Groetjes

Hey Charlotte!

Heb jij FB, zo kunnen we makkelijker praten. Je mag me altijd toevoegen: Anne-Laure Devolder

Groetjes

Hallo,

indien jullie nog steeds op zoek zijn naar mensen ben ik ook wel geïnteresseerd in jullie plannen.

groetjes

Zijn er ook dames die het wel zien zitten om met een gemengde groep te gaan!? :)
Ik zou ook graag een leuk uitstapje willen maken!
Ben 23 jarige student uit Hasselt.

Groetjes Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan