Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenote Madeira of Côte d'Azur

Status
Niet open voor verdere reacties.

MissVis

New Member
Hallo medereizigers! Ik ben Miranda, 40 jaar, woon in de buurt van Rotterdam en ik ben op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot

Waarom? Omdat ik stiekem toch niet durf om helemaal alleen te gaan. Vorig jaar deed ik een groepsreis naar Oostenrijk, maar dit keer wil ik meer tijd ergens hebben om mijn eigen plan te trekken en vrijheid te hebben boven strakke schema's.

Ik heb vanaf 15 juni 3 weken vakantie en wil 10 tot 12 dagen naar het betoverende Madeira! Zelf word ik getrokken door de mooie natuur, maar ik wil ook zeker wat steden bezoeken.

Een andere bestemming waar ik ook eventueel wel heen zou willen is Zuid-Frankrijk. Dat mondaine trekt me wel. Maar dan wel met het vliegtuig. Ik heb een rijbewijs maar ik wil niet 12 uur in een auto zitten als het ook in 2 uur kan. Ik ben 6 jaar geleden voor het laast met het vliegtuig geweest dus heb geen last van "vliegschaamte"!

Ik zoek een reismaatje die net als ik houdt van de perfecte mix tussen relaxen aan het zwembad of strand en het verkennen van pittoreske steden, wandelen in de natuur of lekker fietsen

Een beetje over mij: ik hou van rust, ik ben op vakantie geen fan van een extreem vroege wekker (vroeg is vóór 9:00) ik rook niet, en ook niet onbelangrijk, ik snurk niet!

Hotel of appartement maakt mij niet uit, maar geen hostel of kamperen. Max 1500.

Heb je dezelfde reis interesse? Laat van je horen in de reacties of stuur een PB.

Laatst bewerkt:
Hoi hoi, je vakantie lijkt perfect op die van mij! Ik ben net nieuw op deze website dus weet niet hoe ik je een privé berichtje kan sturen. Ik ben een vrouw van 37 jaar en woon in Huizen. Naar Zuid Frankrijk lijkt mij super gaaf!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...