Reisgenote Mexico april/mei 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aliesja

New Member
Hallo, Alicia hier.
Momenteel werk ik nog en in september begin ik met een nieuwe opleiding. Dit is mijn tweede tussenjaar en aangezien ik vorig jaar (door corona) niet op reis kon, wil ik dat voordat het nieuwe studiejaar begint doen!
Naar mijn idee is Mexico een makkelijk land om naartoe te reizen nu, qua gezeik met testen enzo, dus vandaar dat ik hierheen wil.

Ik heb geen specifieke plannen. In ieder geval wil ik wat van het land zien, nieuwe mensen ontmoeten, cultuur snuiven. Verblijven in hostels, bnbs, maar camperen zou ik ook willen proberen!
Dit zou de eerste keer zijn dat ik in mijn eentje ga, dat vind ik best spannend en ik heb nog geen ervaring eerlijk gezegd. Als ik niemand vind om mee te reizen zal ik dat alsnog in mijn eentje gaan doen.

Ik ben tegen die tijd 20 :)

Laatst bewerkt:
hayy alicia, ik heb hetzelfde verhaal als jou haha, ook willen reizen maar corona verpestte het. Ook wil ik graag naar amerika, mexico lijkt me erg leuk maar ik zat ook te denken aan chili of costa rica. ik weet niet hoelang je wilt? misschien kunnen we via insta kijken naar onze interesses en of het klikt. je kan me toevoegen: nienkedh_

Hi Alicia,

ik sta er een beetje hetzelfde in. Wil graag rond 11 april tot eind april weg naar costa rica of mexico omdat het makkelijk te bereizen is in coronatijd.
Ik sta open voor van alles!
Zou graag verder met je praten om te kijken of we evt. samen kunnen reizen.
Je kan met op instagram bereiken via:melumelu115

Groetjes,

Merel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan