Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenote(n) gezocht (in overleg te bepalen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marga45

Member
Hallo reisgenoten, ik (vrouw 45 jaar, bijna 46) ben op zoek naar een leuke vrouwlijke reisgenoot (hetero, geen andere bedoelingen!) om in het voorjaar van 2016 voor ongeveer een week of ietsje langer naar een leuke bestemming te gaan. Lekker in het voorjaar er even tussenuit. Het liefst binnen Europa, maar ik sta ook open voor bestemmingen buiten Europa. Stedentrip/strandvakantie...enz..maakt mij ook niet uit. We komen er wel uit . Belangrijk voor mij is een leuke reisgenoot waarmee er een klik is om samen een leuke vakantie ergens door te brengen en genieten van wat de plek te bieden heeft, wandelen, lekker eten, bezienswaardigheden enz…enz… Hoop een leuke reisgenote of meerdere reisgenoten te vinden die zich hierin kunnen vinden en graag mee zouden willen.

Heyhey!!
Ik weet dat ik niet in je categorie van vrouwen zit maar wel in de categorie spontane man van 26!
Welke vankantie/ land / periode had je in gedachten?

Groetjs

Ook wel nood aan vakantie 45 j - Hageland. Mag zelfs al binnen een dag of tien of zo ook.
Grtz

@carine, Super!! Ik mail je en dan praten we verder!

@bram7: Geen probleem hoor als je als man reageert haha. Was niet letterlijk bedoeld ;-). Heb niets is gedachten, voorkeur gaat wel uit naar Europa. Mag in overleg ;-).

@Anja, wat leuk!! Kan alleen niet binnen een dag of 10, maar pas in het voorjaar van 2016 ;-)

Ik schop mijn topic weer omhoog want ik zoek nog!!

Helaas nog geen serieuze mensen.

@carine heb ik een mail gestuurd maar zij heeft nooit terug gereageerd en A. Cubeiro vraagt voor FB verzoek, maar reageert vervolgens niet

Hallo reisgenoten, ik (vrouw 46 jaar) ben op zoek naar een leuke vrouwlijke reisgenoot (hetero, geen andere bedoelingen!) om ergens in het jaar voor ongeveer een week of ietsje langer naar een leuke bestemming te gaan. Lekker er even tussenuit. Het liefst binnen Europa, maar ik sta ook open voor bestemmingen buiten Europa. Stedentrip/strandvakantie...enz..maakt mij ook niet uit. We komen er wel uit . Belangrijk voor mij is een leuke reisgenoot waarmee er een klik is om samen een leuke vakantie ergens door te brengen en genieten van wat de plek te bieden heeft, wandelen, lekker eten, bezienswaardigheden enz…enz… Hoop een leuke reisgenote of meerdere reisgenoten te vinden die zich hierin kunnen vinden en graag mee zouden willen.

Hallo!

Kan je eventueel in juli of augustus.Liefst ook binnen Europa. Van waar ben je?ik ben 35 j en van west-Vlaanderen

Grtjs

Hoi

Ben wel geïnteresseerd maar ben eerder voor exotische reizen, dominicaanse of mexico, of dichterbij Marrakech. Europa spreekt me niet zo aan.
Ben van oost vlaanderen.
Iemand een voorstel?

Hoi
Ik ben vrouw van 42.
Heb jij zin om van 4 juni tot 11 juni met mij mee te gaan naar Lefkada Griekenland.
We doen mee aan een retreat van Nirvana Health Retreat in een schitterend villa met zich op zee en aantal zwembaden.... Allerlei activiteiten zoals yoga, meditatie mindfulness en eten en drinken is ook bij de prijs inbegrepen.
Laat mij weten als jij/jullie interesse hebt/hebben.
Gr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...