Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenote(n) gezocht mei/juni

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paulien

New Member
Hey!

Ik ben een studente uit de Kempen en zoek een leuke reisgenote om mij te vergezellen op een nog onbekende bestemming. Mijn voorkeur gaat momenteel wel uit naar Griekenland, maar ben hierin heel flexibel; wel liefst low-budget, evt couch-surfing...
Ik ben vrij vanaf 25 mei tem 13 juni.
Heb je interesse, laat dan zsm iets van je horen.

Groetjes!

Heb jij geen zin om mee te gaan - 6 dagen in juli

naar Athene op citytrip met mij archeoloog uit Antwerpen 44. Niet onknap. Als lid van het congress heb ik een gratis vlucht en kamer in Athene voor jou. Sms me als je kennis wil maken : 0472 288 367

Athene

Angelo

Een reisje naar Athene met een archeoloog, hah dat zou ik wel zien zitten. Maar dees advertentie is zeker enkel voor vrouwen? Laat maar iets weten, sterke interesse.

Gegroet

Hee Paulien
Ik ben een meisje,21j uit de kempen en geintresseerd om een reis te maken
laat je evt uw e mailadres achter dat we wat vlotter ideetjes kunnen uitwisselen?
gtrjs Isabelle

hey

Hallo,

Ik ben in die periode ook vrij en heb ook wel zin om lowbudget wat rond te trekken...ik ben er 29 en kom uit gent...je moet maar iets laten weten..

groetjes,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...