Booking.com

Reisgenote(n) gezocht voor leuke stedentrip in september

Marga45

Member
Hoi mede reizigers en vakantieliefhebbers,

In september zou ik graag een stedentrip trip willen maken naar een leuke bestemming binnen Europa. Het liefst met een reisgenote of samengesteld groepje ( reisgenoten graag hetero). Wellicht voor een lang weekend. Bestemming mag samen in overleg en dan genieten van en op de bestemming, terrasje pakken, cultuur snuiven, bezienswaardigheden, lekker eten enz.. enz.... Wie lijkt dit ook leuk of heeft ook zulke vakantie plannen? Ik ben 40+. Ik hoop op leuke enthousiaste serieuze reacties.

Annelies90

Member
Hey !

Ik ben geïnteresseerd. Ikzelf ben 28 jaar en ik ben op zoek naar een reis om te relaxen(wellness, wandelen, lekker uiteten),...
Laat maar iets horen !

Groetjes

Kempense Jo

New Member
Hey Marga, ik heb al een vlucht geboekt naar Malaga tussen 29 September en 8 Oktober en zoek die periode ook nog reisgezelschap. (Dacht het even alleen te doen maar het lijkt me toch leuker met 2 of meer­čśŐ) Of is deze datum al te laat voor jou?
Groetjes
Jo

reissmurf

Active Member
Dag Marga, Annelies en Tamoe,
ik ben vrij tussen 7 en 26 september en zou leuk zijn om in groepje citytrip/reistripje te doen, ik ben een actieve reiziger uit Leuven, 50j en spreek aardig wat spaans, hou van wandelen, cultuur en lekker eten. Laat maar weten wat ervan komt...

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan