Reisgenote(n) gezocht voor weekje surfen/kamperen/... in augustus of september

Claudia88

New Member
Ik ben op zoek naar een reisgenote of meerdere reisgenoten die zin hebben om een weekje richting Frankrijk/Spanje te trekken om te gaan surfen, zwemmen, eten, stadjes bezoeken, beetje hangen en een boek lezen :)... eventueel een kleine camper/camionette te huren, maar ik heb zelf een auto, dus dat kan ook. Ik heb nog maar een keer gesurft, dus ben er absoluut nog niet goed in, maar hou wel enorm van het relaxte vakantiesfeertje. Kamperen, huis huren, b&b, ... dat vind ik allemaal oke.

Ik sta er absoluut ook voor open om eventueel mee te gaan met een surforganisatie en op een domein een tent/huisje te huren.

Ik ben zelf een vrouw van 33 uit Oost-Vlaanderen en ben op de eerste plaats op zoek naar een vrouwelijke reisgezel, maar met meerdere personen lijkt zeker ook fijn. Ik ben ook zeker niet het type dat persé 24 op 24 samen dingen wil doen.

Ik zou liefst in augustus of september gaan.

Stefje78

New Member
Ik zou wel naar Spanje willen.Msar is nog erg onzeker door corona.Ik zou zelf wel in september willen gaan.Ikben een vrouw van 43.Ik heb geen rijbewijs.Ik ben vaker in Spanje geweest.Ik ben niet gevaccineerd en weet ook niet of ik me wil last vaccineren.Ik heb een keer surfles gehad in Sri Lanka.Vond t wel erg leuk.Alleen balans houden lukte mij nog niet.Ik houd van strand, steden bezoeken, wandelen, en uit gaan.

Groeten Stefanie

Charly88

New Member
In groep naar Frankrijk of Spanje ergens in september lijkt me wel een optie. Zelf man van 33 ook uit Oost-Vlaanderen, heb eigen auto en tent, eventueel met fiets mee om overdag te sporten. Niet zo goed in surfen, maar wil zeker mee naar strand om te chillen, boek lezen en zwemmen... 's avonds misschien uitgaan, afhankelijk van de mogelijkheden, zou zeker ook fijn zijn. Ik ben volledig gevaccineerd en erg flexibel.

Groetjes

Bovenaan