Reisgenote(n) (vrouw) gezocht voor Belgische herfstvakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saar1980

Member
Hallo

Ik ben een alleenstaande mama van 37 uit Antwerpen en zou er graag zonder de kindjes tussenuit willen als ze bij hun papa zijn.

Zelf sta ik in het onderwijs maar niet al mijn vrienden kunnen en/of willen in die periode op reis gaan dus ben ik op zoek naar een reisgenote (vrouw) tussen bij voorkeur 25 en 45 jaar (maar jonger/ouder kan eventueel ook).

Ik ben vrij van 27 oktober (namiddag) tot zondag 5 november.

Bij voorkeur zou ik naar Athene willen gaan of anders een zonnige bestemming. Graag zou ik de plaats zowel overdag als s avonds /s nachts willen verkennen. Ik hou van een combinatie van activiteiten (rust, rondwandelen, sport, lekker eten, uitgaan, avontuur, cultuur, locale mensen leren kennen). We hoeven niet 24u per dag alles samen te doen maar s avonds alleen gaan eten/op stap gaan lijkt me maar niks.

Ben je een vrouw en wil je graag mee op reis gaan ? Laat me iets weten. Een groepje vormen kan ook en zoals gezegd hoeven we niet 24/7 alles samen te doen (maar dat kan wel).

Groetjes!

Hi,

Kun je per kerende laten weten of een vrouw als reisgenote voor jou een vereiste is of een voorkeur ?

Mvg,

Prima keuze. Veel sucses met het vinden van een gepaste reisgenote en nog veel reisplezier.
Als onderwijzeres met je beschreven situatie zal het je doen herleven.
Momenteel ... dus je kan je topic altijd aanpassen ; soepel en geniaal!

Hoi Saar,
Ng steeds op zoek naar een reisgenote?
Wat heb je zoal in gedachten als reisbestemming?
mvg

Hey ja ik ben nog steeds op zoek . Voorkeur voor Griekenland (Athene of Mykonos of iets anders) maar een andere bestemming (dan wel zonnig) kan ook altijd ... jij ? Groetjes, Sarah

Bestemming mag zeker ook buiten Europa liggen ... momenteel gewoon voorkeur voor Athene maar iets anders mag zeker ook!

10 dagen voor buiten Europa lijkt me wat heel weinig! Mss dan best reisbestemming binnen Europa beperken.

Hallo Saar, ik ben een 40 jarige vrouw uit Oost-Vlaanderen. Ik zoek een reisgenote om eens een weekje of een paar dagen weg te gaan. Ik hou ook van eens een beetje cultuur, terrasje, winkeltjes, beetje zonnen. Ik weet niet of Athene nog goed is in november. Ik denk dat je al meer richting zuiden van Spanje, Canarische Eilanden, Egypte, ... Ik vind dat ook, met een groepje moet je niet 24u/24u bij elkaar zijn. Als er een aantal mensen interesse hebben, best eens afspreken. Groetjes Jessie

Zien jullie of ziet 1 van jullie het en zitten om vanaf 27/10 (ik werk weinig 12u15 ) of en 28/10 ergens heen te gaan? Egypte zie ik niet zo zitten maar een ansere zonnige bestemming wel. Ik spreek nog wel wat Spaans dus Spanje /Canarische zie ik ook wel zitten (verder mag ook) .. het is wel binnen 1 maand dus niemand is verplicht maar extreem veel tijd is er ook niet...

en saartje , nog niemand gevonden ?
als je wil stuur me een PM en bepreken we voor eind oct begin nov een mooie zonnige bestemming
benny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan