S stargazer Member 23 jul 2010 #1 Hey Ik ben op zoek naar een reisgenote (25j-35j) om enkele weken in de Nepalese Himalaya te wandelen/trekken. De beste periode hiervoor is oktober/november. Grts
Hey Ik ben op zoek naar een reisgenote (25j-35j) om enkele weken in de Nepalese Himalaya te wandelen/trekken. De beste periode hiervoor is oktober/november. Grts
S stargazer Member 20 sep 2010 #2 Nepal feb/okt/nov 2011 hey mogelijks gaat het ook in de richting van Nepal februari 2011 iemand zin om mee te gaan ? tarieven vallen goed mee grts
Nepal feb/okt/nov 2011 hey mogelijks gaat het ook in de richting van Nepal februari 2011 iemand zin om mee te gaan ? tarieven vallen goed mee grts
C cosmos New Member 20 sep 2010 #3 nja ik ga ook naar nepal mijn colega is vandaar zijn streek waar huj vandaan komt is chitwan national park miss es bekijken oe en wa maar ik ga in januari
nja ik ga ook naar nepal mijn colega is vandaar zijn streek waar huj vandaan komt is chitwan national park miss es bekijken oe en wa maar ik ga in januari