Hallo,ik ben Leon uit het zuiden van Nederland en ben op zoek naar iemand of meerdere mensen die graag reizen .ik heb al vele reizen gemaakt in het leven maar de meeste nog niet .
Ben heel flexibel en positief ingesteld en ook nog fit maar alleen reizen is toch een tikkeltje saai,wie heeft er zin in om nog wat van de wereld te zien .
Over mezelf,zijn dat geen dingen die je vertelt als je na beter contact en dan bij een kop koffie of lunch meer uit de doeken doet? Ik ben voor de 1e keer op een site als deze en weet niet precies hoe dit gaat. Ik zie dat eenieder deze reacties van mij kan mee inzien.Dus,mijn levensverhaal en dergelijke wil ik wel delen met degenen die ik beter leer kennen. Ik ben zojuist ( 1 april teruggekeerd van een rondreis naar Marokko, fantastisch was dit.zondag 9 april vertrek ik met mijn auto naar Picardie in Frankrijk om te zien hoe dit gaat alleen,ik wilde eerst naar la Compostella gaan maar dit lijkt mij beter om te testen hoe het is om solo te reizen.
verleden jaar heb ik nog enkele singlereizen gemaakt,ook geweldig maar daarvan zijn de aanbiedingen te beperkt .
ik hoop dat ik toch nog iets over mijzelf heb kunnen vertellen.
Hallo Rexton
Ik ben een vrouw van 66 jaar en kom uit Oost-Brabant.
Zojuist weer gekeken voor een groepsreis en schrik telkens weer van de prijs voor één eenpersoonskamer.
Wat zou het leuk zijn als ik een fijn reismaatje kon vinden en van het overgebleven geld kun je altijd weer een reisje maken.
Maar het belangrijkste is toch samen mooie herinneringen maken.
Het zou leuk zijn om iets van je te horen.
Trudie
Hallo Trudy, het is inderdaad prijzig om alleen te reizen. Voordat ik verder ga, is het goed om te weten waar jou belangstelling qua reizen naar uit gaat. Hartelijke groet, Joke
Hoi Joke
Mijn belangstelling gaat uit naar bv:Nieuw-Zeeland,Zuid-Amerika,Scandinavië, Ierland en Schotland en ik ga graag op fietsvakantie door Europa.Ik ga regelmatig mee met een groepsreis,maar beslist geen zon,zee,strandvakantie.
Trudie
Hoi Trudy, ik ga op fiets vakantie naar de Dolomieten in augustus. Daarna ga ik 3 weken de zijderoute doen met Djoser… heerlijk om actief te zijn!! Regel jij je fiets vakantie zelf???? Hartelijke groet, Joke
Hoi Joke
In Juli ga ik de Elberoute fietsen die organiseer ik zelf en in Aug met fital naar Karinthië .Met Djoser heb ik al vele reizen gemaakt.Soms zie ik van die aanbiedingen voorbij komen voor een onverwachtte vakantie maar als ik dan 1 pers aanklik komt er soms zoveel extra bij pf pf zonde.
Hallo Leon, geen zin om volgend jaar ergens in sept mee te gaan naar west Papua? Wij zijn een stel van 46 en 48 jaar en reizen met nog een kennis van van 64 jaar. We zoeken nog wat aansluiting om een klein groepje te vormen. Intussen heeft zich nog een vrouw van 61 aangesloten dus we zijn mogelijk al met z`n 4-en. We denken aan een groepje van 6-8 personen. Het is een actieve rondreis van ongeveer 23 dagen. Wij komen ook uit het zuiden van Nederland (Limburg). Voor meer info laat maar weten. Groet Marion
Hoi Joke
In Juli ga ik de Elberoute fietsen die organiseer ik zelf en in Aug met fital naar Karinthië .Met Djoser heb ik al vele reizen gemaakt.Soms zie ik van die aanbiedingen voorbij komen voor een onverwachtte vakantie maar als ik dan 1 pers aanklik komt er soms zoveel extra bij pf pf zonde.