Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenote/ reisgenoot gezocht voor wereldreis tegen januari 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonas1234

New Member
Hallo,

Mijn naam is Jonas (25j) en ben op zoek naar iemand tussen de 20 & 30 jaar die mij wil vergezellen tijdens mijn wereldreis.
Door de crisis ben ik onlangs mijn job verloren en ik wil deze tegenslag graag omzetten in een positieve noot.
Ik droom er al lang van om low budget (met de rugzak) de wereld te verkennen, en dit lijkt me het uitgelezen moment. Maar... ik wil dit liever niet alleen doen en vandaar mijn oproep. Ik heb geen exacte route op voorhand in gedachten, wat uiteraard veel ruimte laat voor inspraak van mijn reisgezel. Ik kan alleen maar zeggen dat Azië, Afrika en Zuid- Amerika op mijn verlanglijstje staan. Natuur, cultuur, avontuur, lokale bevolking staan hierbij centraal. Amusement, ontdekkingen en lokale keuken uiterst belangrijk.

Ik zou graag vertrekken ergens rond januari 2010 en heb eigenlijk geen idee voor hoe lang (hangt een beetje af van de centjes). Ik voorzie 6 tot 12 maanden. Indien nodig trek ik mijn neus er niet voor op om ter plaatse even een centje bij te verdienen.

Interesse of vragen? graag uw reactie (of eventueel contactgegevens)

mvg Jonas

Reisgenoot

Beste,

Vond jouw gegevens via ’t net ….

Misschien interesseert hetvolgende jou:

Ik ga per 25 december dit jaar een tochtje doen met een vrachtwagen,
Overland via Frankrijk, spanje en marokko naar West-Sahara en terug.
+/-10.000kilometer, waarvan een goed stuk over harde pistes en minder begane wegen.
Zie ook: www.2dehands.be en tik SAHARA OVERLAND als zoekopdracht.

Indien interesse geef een seintje terug.
Indien niet, geef misschien ook een seintje terug, da’s nog zo sympathiek.

Groetjes,
Guy

Hoihoi!

Lijkt me helemaal geweldig
Maar ik vroeg me af of je ook alleen een bepaald deel met iemand zou willen doen. Want ik wil ong. maart 2010 voor een aantal maanden naar azie vertrekken. Lekker backpacken en zien wat er op mijn weg komt
Ook Afrika zeg ik geen nee tegen! Hier ben ik eerder voor 4 maanden geweest en een super tijd gehad!
Als eerste zou ik wel naar azie willen vertrekken en afhankelijk van hoelang het daar leuk is nog naar Afrika door reizen!
Ik ben 22, verpleegkundige (wil graag nog verder/ wat anders studeren)! Houd van gezelligheid en avontuur!
Het lijkt me erg leuk ideeen uit te wisselen en wie weet komt het uit op een mooie reis
Mail: tanjamolletje@hotmail.com

Groetjes, Tanja!

Hoi Tania,
hoe bedoel je " een deel van de reis"?
Ik vertrek op de 25 of 26ste deze maand, rij zo vlug als kan dwars door Frankrijk en Spanje tot Algeciras, daar op de boot naar Ceuta/Afrika. Ik slaap de ganse reis in die truck...(Zag je de foto op 2dehands.be?)
Bedoeling is om zo lang mogelijk door te brengen ten zuiden van de atlas, en zo weinig mogelijk 'normale' wegen aan te doen. Niet echt toeristisch, wel avontuurlijk. Overnachten waar je geraakt, in the middle of nowhere.
Op de terugweg net hetzelfde, ik hou gewoon de laatste drie dagen voor de terugreis, en moet dan wel voortmaken
De 16 dagen dat ik op afrikaanse bodem doorbreng worden wel genieten.
Wat denk je?

Hoi Guy!
Sorry, mijn reactie was eigenlijk bedoeld op de wereldreis tegen januari 2010!
Jou reactie met de truck klinkt me ook echt super leuk! Maar ik kan pas vertrekken vanaf ong. maart. Dus met jou mee reizen is voor mij eigenlijk geen optie!
Sorry voor de verwarring!
Groetjes, Tanja

Hoi !

Ik ben Jessie, 19 (deze maand word ik nog 20) en woon in Oostende.
Ik ben ongeveer net hetzelfde van plan en ik zoek ook nog iemand om mee te reizen. Ik zou vooral Zuid Amerika willen doen, maar zeker ook Afrika en Azië.
Mijn idee is om met een beperkt budget te vertrekken en om eventueel onderweg een beetje te werken (zoals je zelf ook al vermelde) en voor de rest op de gastvrijheid van plaatselijke bevolking te rekenen.
Moest je intresse hebben kan je me altijd mailen/msn op jessiejohnson@live.be

grtz jessie

Nog steeds op zoek?

hey, ik vroeg me af of je nog steeds op zoek bent? En of je al plannen had...ik zit in ongeveer hetzelfde schuitje wat werk betreft....En zoek nu ook afleiding.

Laatst bewerkt:

Ben je al vertrokken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...