Reisgenote/reisgenoten gezocht Roadtrip USA tussen September - December

Emel

Member
Haaai mijn naam is Emel. Ik heb een passie voor reizen. Ik ben afgelopen jaar 2 x in Amerika geweest. In mei 2020 ga ik voor 2 weken naar cuba met een groepsreis. :)
Ik ben avontuurlijk, heb gevoel voor humor, sta altijd open voor nieuwe vriendschappen waarmee ik kan reizen :) en ben heel down to earth houd van simpel
Ik houd van zonvakanties, stedentrips en rondreizen.
2 weken vakantie is natuurlijk niet genoeg en wil dus nog een keer weg :)
tussen September en December 2020 wil ik weg en zou een roadtrip willen maken in Amerika
lekker erop uit met een auto, cultuur snuiven, badplaatsen bezoeken, geschiedenis verkennen, eten en drinken.
hiervoor ben ik opzoek naar een reisgenote/ reisgenoten tussen de leeftijd 30 tm 45
Ik sta e.v ook open voor andere bestemmingen met voorkeur voor stedentrips.

Interesse?
Stuur me een berichtje

Gr Emel.

Laatst bewerkt:

Johnny

Member
Texas Dallas dat zit ook in mijn verlanglijst dat zal voor een ander jaar worden Ik ga eind juni tot De eerste week van augustus 2020 naar New York en dan reis ik door naar Washington DC en dan reis ik door naar Nashville en dan reis ik door naar Hawaii en dan reis door naar San Diego Zo Juli en augustus gaat niet collegaโ€™s met gezinnen krijgen voorrang Helaas dat is spijtig ik ga niet zoveel op reis om de paar jaar maar daarom dat ik altijd in de maand juli ga en augustus want het zijn lange reizen en dure reizen ik spaar er een paar jaar voor iets moois te hebben als ik dan om de twee jaar op vakantie ga een lange vakantie dan is het Amerika gij gaat in september naar Amerika ik zou zeggen een goede trip in Amerika

Johnny

Member
ja inderdaad ik kijk er naar uit nog vijf maanden wachten en dan is het zover ja ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธAmerika๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ is inderdaad een heel mooi land het is mijn lievelingsland ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ spijtig dat je niet in de buurt bent in die periode dat je ook heel veel van Amerika Houd Maar misschien een ander keertje wie weet op een andere locatie in Amerika Ik wens jou ook een mooie reis toe๐Ÿ˜Ž in september in ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธAmerika๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ Texas Dallas daar wil ik ook zeker eens naartoe gaan

Emel

Member
@ johnny thanks, geniet van je reis! wie weet kom ik je wel daar tegen :p
@pdc thanks ijsland lijkt me mooi. maar ik wil eerst dolgraag zuidelijke staten van de states bezoeken!

pdc

Member
Hey Emel , bedankt voor te antwoorden op de vraag.
Als je ooit interesse toont voor een groepsreis naar Ijsland
laat het gerust maar weten misschien iemand anders van je vrienden of een groepje
De reis is nog niet voor onmiddelijk Groetjes Peter

Stephanie24

New Member
ja inderdaad ik kijk er naar uit nog vijf maanden wachten en dan is het zover ja ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธAmerika๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ is inderdaad een heel mooi land het is mijn lievelingsland ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ spijtig dat je niet in de buurt bent in die periode dat je ook heel veel van Amerika Houd Maar misschien een ander keertje wie weet op een andere locatie in Amerika Ik wens jou ook een mooie reis toe๐Ÿ˜Ž in september in ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธAmerika๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ Texas Dallas daar wil ik ook zeker eens naartoe gaan

Emel

Member
Johnny ben je in Amerika geweest ondanks corona?
Ik ben niet meer weg geweest door de lockdown. Ik ben nog steeds van plan om te reizen door de zuidelijke staten!
@ farfalla december dit jaar ๐Ÿ˜„

Johnny

Member
hey Emel Nee ik ben niet meer naar Amerika geweest ondanks de corona en de Lockdown de grenzen Van Amerika ga normaal terug open tegen november of volgend jaar januari of februari ik heb vrijdag Naar mijn reisbureau geweest en die zei dat Ik ga in september alles terug reserveren voor volgend jaar terug naar Amerika te gaan Ik heb alles aan mijn reisbureau doorgegeven ik ga nu veel langer rondtrekken in Amerika naar verschillende steden voor twee maanden in 2022

Johnny

Member
Emel naar zuidelijke van Amerika leuk ik hoop dat je kan vertrekken in december dat alles weer terug normaal is ๐Ÿ˜Žgeniet๐Ÿ˜Ž ervan jij ging toch ook naar Texas Dallas daar ga je niet naartoe dan van de jaar ik ga daar volgend jaar naartoe naar Texas Dallas en Chicago en New York en Washington DC en Los Angeles en San Francisco en San Diego en Hawaii Honolulu en Nashville daar is heel mijn reis naartoe gepland rond trekken tussen deze steden Van Amerika voor twee maanden lang New York en Washington en Chicago en Nashville en Hawaii daar ben ik nog nooit geweest die andere steden wel maar Amerika is zo groot op een week heb je niet alles gezien heb je jaren voor nodig zon groot en mooi land een ๐Ÿ˜Žfantastisch๐Ÿ˜Ž land daarmee dat ik een paar keer naar dezelfde steden terugkeer en ik kan er maar niet genoeg van krijgen ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธAmerika๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ is mijn ๐Ÿ‘Œlievelingsland๐Ÿ‘Œ

Laatst bewerkt:

Emel

Member
Ja ik ben nog steeds van plan om naar Amerika te gaan om te beginnen in Florida en eindigen in Texas
dat land is zo groot een vakantie is niet genoeg :D corona heerst nog overal, ik weet niet of ik dit jaar weg kan
of volgend jaar

Johnny

Member
inderdaad ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธAmerika๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ is zoโ€™n groot land dat je met een vakantie niet ๐Ÿ˜Žtoekomt๐Ÿ˜Ž ik hoop dat je einde van het jaar kan gaan dan maar ik denk dat het beter volgend jaar is dan is het zeker de corona voorbij er moet toch eens een eind aan komen ik ga volgend jaar in juli en augustus in 2022 tegen die tijd is alles wel terug normaal Dan is het alweer een jaar verder die van de reisbureau zeiden dat je zeker kunt gaan volgend jaar naar ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธAmerika๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ

Emel

Member
IK hoop je dat je volgend jaar kan gaan ๐Ÿ˜€ik wacht nog even met reizen, Ik durf geen risico's te nemen.
ik verwacht namelijk een piek in september...nu de reizen weer langzaam op gang komen.
volgend jaar is nog even afwachten voor mij, ik wil ook nog naar Cuba :/

Johnny

Member
dank je wel emel ik hoop het ook voor volgend jaar Amerika ja voor een piek die moet ik ook nog gaan halen maar heb nog niets gehoord tegen volgend jaar begin van het jaar zou ik het wel moeten hebben natuurlijk voor op reis te vertrekken naar Amerika ja alles is stilletjes overal aan het versoepelen dus dat komt wel zeker verandering in met de corona maatregelen naar ๐Ÿ–Cuba๐Ÿ– zuiden van Amerika lekker warm daar zal ook wel de moeite zijn cuba

Bovenaan