Reisgenote(s) gezocht Fr, Es of Pt (Sept 2005)

Status
Niet open voor verdere reacties.

cRebZz

New Member
Reisgenootje (v) gezocht voor Venetië: 09-19 sept 05

Hi there, ben je vrij vanaf 09 tot en met 19 september 2005? Heb je zin in een avontuurlijke vakantie met auto (bmw) en tent (2slpks) samen met een 27jarige niet onknappe, verzorgde jongen?? Spreekt Venetië je wel aan? En ben je bereid om kosten te delen?
Wie weet ben jij dan wel dat lieve, spontane meisje dat ik
zoek (leeftijd speelt niet zozeer een rol).

Let wel, ik ben niet op zoek naar een relatie! Ik zoek gewoon een toffe reisbuddy die net zoals ik houdt van reizen en cultuur opsnuiven... Iemand die elke dag op 't strand wil liggen en 's avonds wil uitgaan zit bij mij trouwens aan het verkeerde adres :)

Ik heb een camping gevonden in Chiaggio (iets onder Venezia) waar we slechts 15 euro per nacht zouden betalen voor 2 personen, auto en tent. De rit heen en terug komt neer op ongeveer 240 euro (peage inbegrepen) Dus in totaal zou de reis en het verblijf slechts ongeveer 250 euro per persoon kosten... (zonder eten en uitstapjes natuurlijk, maar hey, ik neem de barbecue mee...)

De tijd dringt, dus laat maar snel iets van je horen! Ohja, ik kan enkel in het weekend m'n mails beantwoorden, en via mail kan je wel foto's krijgen van de auto, de tent, en mezelf :) ...

Tot gauw!

xxx

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan