Reisgenote sept. 2010 gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

September

New Member
Hey,

Ik ben een 25-jarige Antwerpse en ben op zoek naar een reisgenoot (liefst vrouw) om vanaf 18/09 samen een reisje te maken naar de zon.
Ik wil vooral relaxen en genieten van zon, zee, strand, is gaan shoppen, wat cultuur opsnuiven,...
De bestemming maakt voor mij niet uit, zolang het er maar zonnig is.

Als dit je ook aanspreekt of je hebt een voorstel, laat zeker iets weten.

Groetjes

Hey ik ben ook opzoek heb een goede voorstel

Ik ben 24 van Antwerpen en was ook opzoek naar een reisgenote met bestemming naar zon voor 1 week

ik heb gezien en vond een reis naar turkije voor 7 nachten 376 euro een 4 sterren hotel All inclusief Kervansaray Resort in Instanbul bij neckerman

Heb je interesse laat mij dan graag iets weten groetjes

reisgenoot

hallo

ik gan van deze zondag tot 28 september naar schotland via engeland

kweet het niet echt een zonnige bestemming

maar het was normaal een huwelijksreis maar die is afgesprongen, en nu heb ik dus twee tickets voor alles , je hoeft zelfs niet te betale als je ni wil als ik alleen ga ben ik toch zo ie zo 400 euro kwijt maar ja als je ma alleen gaat valt de reis helemaal int water

ik zie dat je cultuur wilt opsnuiven da heb ik ook ingepland in men reis, stonehenge, william wallace monument, hadrians wall,...

indien interesse of je weet nog iemand anders: 0494101059

mvg Maarten

Hey,

Ik ben een 25-jarige Antwerpse en ben op zoek naar een reisgenoot (liefst vrouw) om vanaf 18/09 samen een reisje te maken naar de zon.
Ik wil vooral relaxen en genieten van zon, zee, strand, is gaan shoppen, wat cultuur opsnuiven,...
De bestemming maakt voor mij niet uit, zolang het er maar zonnig is.

Als dit je ook aanspreekt of je hebt een voorstel, laat zeker iets weten.

Groetjes

Hoi Antwerpse, ik heb een reis geboekt naar Turkije voor 8 dagen naar Side, hotel logies en ontbijt. Vliegen op dinsdag 21 september om 10.00 uur vanaf Schiphol,
30 graden daar, veel cultuur. Op dit moment vindt het Internationale Culture&Art festival daar plaats ( is een site van...).
Het is nodig dat je snel laten weten of het je iets lijkt. De reis is voor 2 personen 450 Euro : 2= 225,-- Euro p.p. Geen dure vakantie!!! Eten komt er nog bij natuurlijk, maarrr......toch nog goedkoop!!!
Laat me het zo snel mogelijk weten.....Groet Margriet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan