Reisgenote (V) gezocht Nieuw Zeeland - september

Status
Niet open voor verdere reacties.

JulieVO

New Member
Hoi!
Mijn naam is Julie, 23 jaar oud en klaar om in september naar Nieuw Zeeland te vertrekken.
De bedoeling is rondtrekken met backpack, te beginnen in Auckland, en af en toe een beetje werken.
Ik ga met een working holiday visum (via WEP) voor minstens 6 maanden.
Vertrekken doe ik sowieso, maar alleen is maar alleen :)
Ben dus op zoek naar een reisgenote die graag een deel of de gehele reis wil meereizen.
Omgeving Leuven - Aarschot - Diest zou handig zijn om af te spreken en te kijken of het klikt :)

Grtjs

Hey Julie, ik ging net dit zoeketje posten:
Wie voelt het kriebelen om er een paar maand tot een jaar tussen uit te gaan?

Met het visum 'Working Holliday' kan je tot een jaar werken en bijgevolg betaalbaar reizen in Australië, Canada en Nieuw Zeeland. Het is een visum dat je eenmalig en voor je 30ste kan/mag aanvragen. Een unieke kans dus! Ter plaatse vul je knelpuntberoepen uit (fruitpluk, horeca,...).

Met dit visum zou ik rond oktober willen vertrekken naar Nieuw Zeeland. Ik vertrek met het idee van een jaar te gaan, wil ik eerder naar huis komen dan is dat mogelijk door de wisselbare vliegtickets.

In het verleden heb ik eerder enkele maanden alleen naar Ghana en Costa Rica gereisd. Bij deze trip zou ik graag met iemand vertrekken om de eerste weken samen onze weg te zoeken aan de andere kant van de wereld.

Zelf zou ik deze trip met WEP doen, zij bieden ter plaatse ondersteuning moest dat nodig zijn. Daarnaast helpen ze jou de eerste twee dagen aan onderdak, bij het openen van een bankrekening, het contacteren van werkgevers, het vinden van slaapplaats, het reizen in Nieuw Zeeland, krijg je een sim kaart,...

Klikt het tussen ons, hebben we hetzelfde idee over reizen kunnen we zo lang we willen samen reizen/werken. En anders gaan we elke onze eigen kant op..

Als dit zoekertje je aan spreekt aarzel dan niet om mij te contacteren!

DUS met andere woorden matchen we! :)
Laat je iets van je horen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan