Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar een vrouwelijke reisgenote voor in juli richting zon te vertrekken.
Ik heb alleen de laatste 3 weken van juli vakantie, een andere periode is voor mij niet haalbaar.
Ik zou graag de volledige 3 weken gaan, kan jij er maar 2? Geen probleem, dan reis ik nog een week alleen verder!
Ik zou graag een verre bestemming doen (alles buiten Europa), naar waar maakt me niet superveel uit. Mijn interesse reikt ver: Maleisië, Myanmar, USA, Kenia, Namibië, Madagascar, Peru, .... Doe me een voorstel
Ik ben niet het strandtype (al vind ik een dag strand geen erg) en ook niet erg sportief. Wel avontuurlijk, een kajaktocht, trektocht, fietstocht, rafting doe ik heel graag maar het mag niet de hoofdzaak zijn. Dat laat mijn conditie niet toe
Ik doe en beleef graag alles wat er te zien en te beleven valt, cultuur, natuur, activiteiten, ... Ik bevind me ook graag tussen de locals zoals bv. gaan eten in locale restaurantjes of streetfood kraampjes. Ik neem graag plaatselijk vervoer zoals trein, bus, tuctuc, ... Uitgaan (clubs, feestjes) mag er zeker tussen zitten maar hier ook weer niet hoofdzakelijk, met een hang-over dingen bezoeken is niet ideaal
Voor te slapen verblijf ik graag in hostels, goedkope hotels of toffe unieke plaatselijke dingen maar een paar dagen een gewoon hotel kan ook voor mij.
Over mezelf: ik ben een 32-jarig meisje uit Heist-op-den-Berg, heel vrolijk en open-minded. Ik ben nog al op vakantie geweest met mensen die ik via deze website heb leren kennen en dat is goed meegevallen!
Zin om mee te gaan? Laat maar iets weten!