Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenote (v) gezocht voor juli 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Debbie verhoeven

New Member
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een vrouwelijke reisgenote voor in juli richting zon te vertrekken.
Ik heb alleen de laatste 3 weken van juli vakantie, een andere periode is voor mij niet haalbaar.
Ik zou graag de volledige 3 weken gaan, kan jij er maar 2? Geen probleem, dan reis ik nog een week alleen verder!

Ik zou graag een verre bestemming doen (alles buiten Europa), naar waar maakt me niet superveel uit. Mijn interesse reikt ver: Maleisië, Myanmar, USA, Kenia, Namibië, Madagascar, Peru, .... Doe me een voorstel

Ik ben niet het strandtype (al vind ik een dag strand geen erg) en ook niet erg sportief. Wel avontuurlijk, een kajaktocht, trektocht, fietstocht, rafting doe ik heel graag maar het mag niet de hoofdzaak zijn. Dat laat mijn conditie niet toe Ik doe en beleef graag alles wat er te zien en te beleven valt, cultuur, natuur, activiteiten, ... Ik bevind me ook graag tussen de locals zoals bv. gaan eten in locale restaurantjes of streetfood kraampjes. Ik neem graag plaatselijk vervoer zoals trein, bus, tuctuc, ... Uitgaan (clubs, feestjes) mag er zeker tussen zitten maar hier ook weer niet hoofdzakelijk, met een hang-over dingen bezoeken is niet ideaal
Voor te slapen verblijf ik graag in hostels, goedkope hotels of toffe unieke plaatselijke dingen maar een paar dagen een gewoon hotel kan ook voor mij.

Over mezelf: ik ben een 32-jarig meisje uit Heist-op-den-Berg, heel vrolijk en open-minded. Ik ben nog al op vakantie geweest met mensen die ik via deze website heb leren kennen en dat is goed meegevallen!
Zin om mee te gaan? Laat maar iets weten!

Dag Debbie,

je berichtje is heel herkenbaar - je manier van reizen lijkt heel erg op de mijne als ik het zo lees. Maar deze zomer kan ik niet op reis. Volgend jaar (2018) ben ik wel van plan om terug verder weg te gaan. Senegal of Bolivië zitten in mijn kop, maar het kan ook iets anders zijn. Eigenlijk ben ik helemaal nog niet op zoek naar een reisgenoot tegen dan, maar ik kom uit nieuwsgierigheid regelmatig op deze pagina. Je berichtje is zooo herkenbaar dat ik toch een reactie durf te sturen want misschien is er wel een optie voor de toekomst.
Ik wordt er binnenkort 37 en ben van Herentals.

Laat maar wat weten,

groeten, Lieve

Hey Lieve,

Bedankt voor je reactie! Voor volgende zomer heb ik al plannen, ik ben echt specifiek op zoek naar iemand voor nu in juli.
Een beetje kortdag, ik weet het Het plan was om met mijn vriend naar Cuba te gaan maar zijn vakantie is geweigerd...
Als ik niemand vind dan ga ik alleen, de eerste keer dat ik dat doe dus spannend...

Groetjes, Debbie

Debbie,

ik was 4 jaar geleden in Cuba. Het is heel makkelijk reizen daar; je redt het wel in je eentje.

succes!

Hallo Debbie,

Zou je 3-tal weekjes India zien zitten?
Vertrek rond 13 juli ... ik zoek momenteel nog uit welke formule best past: georganiseerde groepsreis of individuele reis (minstens 2 personen, maximaal 4) georganiseerd door een plaatselijke (Indiase) reisorganisatie. (zie ook mijn post)
Interesse?
Laat me gauw iets weten!
Ik ben 44 jaar en woon te Lier ...

Groetjes,
LeNa72

Hallo Debbie,

Ik weet niet of je ondertussen al een reisgenoot hebt gevonden. Zo niet dan heb ik wel interesse om eventueel mee te gaan. Mijn reisplannen zijn recent afgezegd. Heb zelf maar 2 weken vakantie in Juli. Bestemming maakt me echt niet uit, maar ook liefst een verre reis en wat avontuurlijk. Ben al wel op wat plaatsen geweest, maar er valt nog zo veel te ontdekken! Laat je iets weten? Ben zelf 29 en kom uit Berlaar.

Groetjes, Evelien

Hoi Evelien,

Ik heb komende vrijdag afgesproken met een meisje dat ik via deze site heb leren kennen.
Ik hoop dat dit doorgaat Moest ze afzeggen omdat er iets is tussen gekomen dan laat ik jou zeker iets weten.
Maar voorlopig heb ik dus al een reisgenootje!

Groetjes, Debbie

Hoi iedereen, ik heb een reisgenootje gevonden dus ik ben niet meer op zoek.
Ik heb mijn zoekertje proberen verwijderen maar ik vind niet terug hoe het moet
Succes met de zoektocht ! Groetjes, debbie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...