Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenote voor augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

talie

New Member
Ik ben een leuke, sportieve en positief ingestelde meid van 34 jaar die van elk moment maximaal wil genieten en supergraag plezier maakt.

Alleen is ook maar alleen dus zoek iemand die ook opzoek is naar week strand en zon, paar excursies doen zoals vb naar een eiland gaan, duiken of snorkelen boottocht of terrasjes doen en lekker gaan eten en of wat gaan shoppen!noem maar op.. Liefst all inclusieve vakantie hotel

Ben je zoals ik levensgenieter en tussen 25 en 36jaar en een vrouw laat dan zeker iets weten en dan kunnen we er een onvergetelijke vakantie van maken! Met meerdere meisjes reizen zie ik ook wel zitten alles bespreekbaar.
ik heb de eerste 2 weken van augustus verlof.

Hoi hoi

Ik ben een meid van net 28 jaar en ik zit eraan te denken om weer naar Turkije te gaan deze zomer.
Aangezien ik wel van low budget hou weet ik niet of we dan op 1 lijn liggen, maar Bodrum is bv zeker aan te raden wegens de diverse boottochtjes, leuke restaurants, winkels en evt. bars en een heerlijke hamam

Ik heb ruim 2 jaar op Curacao gewoond dus ik mag mezelf wel een levensgenieter noemen

Lijkt je Turkije leuk? Dan hoor ik graag van je...

Grt, Rachel

Hey,
turkije zie ik zeker zitten. Ben er vorig jaar 2 keer natoe geweest.
dus ja laat maar weten.
bodrum is goed voor mij.
ik heb de eerste 2 weken van augustus verlof. En ben beschikbaar vanaf 6 augustus. Ervoor zijn het de lokersefeesten. En hebben een goed programma.
groetjes talie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...