Booking.com

Reisgenote voor begin december naar Tenerife

01Hans

New Member
Hola dames, in Nederland en Belgie.
Ik ben op zoek naar een reisgenote voor 1 a 2 weken in de eerste 2 weken van december voor een zonvakantie naar het mooie Tenerife.
Ik ben een 64 jarige man Ede, met een bourgondische inslag. Hou van luieren, bij het zwembad liggen, terrasje pakken, lekker uit eten, maar ook geregeld door een stadje slenteren of bezienswaardigheden bezoeken.
Mijn reis begint met 3 overnachtingen in een hotel in Santa Cruz en afsluitend 2 nachten in een hotel in Puerto de la Cruz. In de tussenliggende dagen (10 nachten) heb ik de beschikking over een vakantiebungalow met privé zwembad in de Costa Adeje. Tevens heb ik een huurauto.
Zelf heb ik de reis al geboekt, maar eigenlijk is alleen maar alleen en is het wel zo gezellig met iemand samen. Dus misschien voel je er iets voor om aan te sluiten, hetzij de gehele periode of gedeeltelijk.
Mail maar even en dan spreken we eerst wat verkennende ontmoetingen af, want het moet wel klikken natuurlijk.
Zonnige groetjes , Hans.

Bijlagen

ielde

New Member
hallo
ik ben een rasechte westvlaamse deerne van 62 ( ben jij dan van Ede vlakbij middelburg belgie?) Ik hou ervan om de winter te doorbreken met een zonnige bestemming.Misschien ga je dikwijls naar Tenerife want december is wat kortbij maar we kunnen alvast kennismaken
groetjes

01Hans

New Member
Hai Ielde, ik kom uit het Nederlandse Ede. Ik ga keer 3 a 4 x per jaar naar Tenerife. Op voorhand kennis maken voor iets volgend jaar is zeker een optie. En West-Vlaanderen is eigenlijk ook niet ver. Waar in West-Vlaanderen woon je. Mocht je dit in vertrouwen willen vertellen, dan moet je even een privé conversatie opstarten

01Hans

New Member
Als je met de muis op mijn foto gaat staan dan krijg je vanzelf een mogelijkheid om een privé conversatie te starten. Ik heb er net eentje opgestart.

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan