Reisgenote voor in de toekomst (ikzelf: 30jaar/v, regio Gent, Cuba?, juli 2011)

Status
Niet open voor verdere reacties.

sophie

Member
Hallo,

Ik ben op zoek naar een reisgenote (of reisgenoten) voor een toekomstige reis. Ik ben het alleen reizen wat beu. Enkele bestemmingen die op m'n lijstje staan en ik dus ooit graag wil doen: Rome, Cuba, Peru en Bolivië, Chili. Inderdaad ik heb een passie voor de Spaanstalige cultuur. Eventueel heb ik interesse om Cuba deze zomer in juli te doen, en dan liefst een gedeelte rondreis en een gedeelte strandvakantie.

Ik woon in de regio Gent. Ik ben 30 jaar, en zoek het liefst een reisgenote van ongeveer dezelfde leeftijd (25-35jaar).

Bij deze zou ik in eerste instantie graag mensen leren kennen, met wie het klikt op vriendschappelijk vlak. Als je samen een reis maakt, vind ik dit wel belangrijk.

Ik heb interesse in cultuur (ik moet iets gezien hebben!), strand, zon, zee, natuur en wat shopping. Een uitgaanstype ben ik niet, maar eens een gezellig drankje in een toffe bar sla ik zeker niet af.

Groetjes,
Sophie

Hallo

ikzelf (34j, Gent) bevindt me wat in dezelfde situatie.
Kijk al met enige jaloezie naar mensen die in groep en low budget de wereld kunnen verkennen. En probeer ook te gaan waar ik andere mensen kan leren kennen (vaak hostels).
Voor een langere tijd reizen is niet direct een optie. Eerder iets van 2 tot 4 weken, afhankelijk van bestemming. Ook langere tijd citytrippen (1 week) kan interessant zijn.
Mogelijke bestemmingen voor de toekomst: India, Cambodja, Istanbul, Santorini, Nieuw-Zeeland, Australië, Ecuador, Argentinië, Zanzibar, Seychellen ... Ik zou het liefst ieder jaar in de winterperiode enkele weken het Belgische klimaat ontvluchten. Het zou dan een combinatie zijn van cultuur, avontuur en relaxen.
Hoe meer mensen er meereizen, hoe liever uiteraard.
Als je dit wat lijkt, kunnen we mss eens (vrijblijvend) kennismaken in Gent.
Ook een idee: een facebook of couchsurfing groep starten voor mensen uit België die op zoek zijn naar reisgenoten. Enfin, dat zien we wel...
tot gauw
Paul

Beste Paul en anderen,

In eerste instantie zoek ik eigenlijk naar 1 (vrouwelijke) reisgenote. Zonder te willen discrimineren naar mannen toe, maar een vrouwelijke reisgenote lijkt me meer voor de hand liggend. Ik opteer ook eerder voor een degelijk viersterrenhotel dan een hostel. Low budget is bij mij geen noodzaak, ik zoek natuurlijk wel een schappelijke prijs, maar het mag wel iets kosten. Waar voor je geld dus. Ik ben niet echt het type dat gaat trekken met de rugzak. Ik hou van een beetje comfort.

Wat betreft Cuba, geef ik de voorkeur aan een georganiseerde rondreis bij een touroperator (bv. 1 week) en een strandverblijf bv. in Varadero (bv. 1 week). Op een week tijd kan je al aardig wat zien.

Groetjes,
Sophie

Beste Sophie

Ik heb enige tijd geleden ook een zoekertje geplaatst voor een reis naar Cuba, maar het is om een rondreis van een drietal weken te maken en in goedkope hotelletjes te logeren. Strand mag er natuurlijk ook altijd bij, maar een week lijkt me wat lang. Voorlopig zijn we met twee personen van eind de 30. Mocht je toch geïnteresseerd zijn, kun je steeds een berichtje laten.

Groeten

Free

Reisgenootje

Hey Sophie,

is dit de enige periode die je zou kunnen gaan? Ik zelf ben wel geïnteresseerd om Zuid-Amerika te gaan ontdekken!!

Groetjes,

Christel

Hey Sophie,

Cuba is een bestemming die bovenaan mijn lijstje staat.
Als ik op reis ben, combineer ik cultuur en strand. Verder heb ik ongeveer dezelfde interesses als jij.

Ik ben 32 jaar en woon in West-Vlaanderen.

Moest je hierin geïnteresseerd zijn, kan je een bericht sturen zodat we verder kunnen afspreken.

Groetjes,
Sofie

hoe meer hoe liever

haai Sophie,
ik ben verslaafd aan reizen, en wil nog zeer veel zien,
vrouw die in gent woont! mail maar naar [email protected],
persoonlijke drink vind ik altijd beter dan afspreken via mail, ik zie liever de mensen vooraleer ik me engageer!
grt

reisgenoot

hey hey,
leuke advertentie ik was ook al aan het zien voor een reis naar daar dus al je nog toffe mensen zkt wil ik graag mee! :)
tot gauw bjorn x

Hey Sophie,

Cuba is een bestemming die bovenaan mijn lijstje staat.
Als ik op reis ben, combineer ik cultuur en strand. Verder heb ik ongeveer dezelfde interesses als jij.

Ik ben 32 jaar en woon in West-Vlaanderen.

Moest je hierin geïnteresseerd zijn, kan je een bericht sturen zodat we verder kunnen afspreken.

Groetjes,
Sofie

Groetjes!
Sophie

Hey Sophie

Ik ben 28 en heb zowat dezelfde interesses als u. Ik ben ook geen uitgaanstype, maar wil wel wat van het land gezien hebben in combinatie met wat relaxen. Zuid-Amerika staat ook bovenaan mijn lijstje. Backpacken is ook niet aan mij besteed. Mijn laatste reis was een rondreis met aan het einde een paar dagen strandvakantie, ideaal om te bekomen.

Groetjes
Ancy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan