V Vriendschap op reis New Member 11 aug 2016 #1 Welke leuke spontane meid wil vriendscappelyk gezellig mee x op reis
V Vriendschap op reis New Member 11 aug 2016 #3 Daar ben ik ook helemaal niet op zoek maar vrouw is stuk leuker gezelschap als jou die zoals meeste mannen denken dat je ook vriendschap met vrouw kan hebben
Daar ben ik ook helemaal niet op zoek maar vrouw is stuk leuker gezelschap als jou die zoals meeste mannen denken dat je ook vriendschap met vrouw kan hebben
Frederik89 Member 11 aug 2016 #4 In dat geval kan je je best even voorstellen , want het komt maar vreemd over hoe jij het schrijft , ik geef maar en tip
In dat geval kan je je best even voorstellen , want het komt maar vreemd over hoe jij het schrijft , ik geef maar en tip
V Vriendschap op reis New Member 11 aug 2016 #5 Frederik89 zei: In dat geval kan je je best even voorstellen , want het komt maar vreemd over hoe jij het schrijft , ik geef maar en tip Klik om te vergroten...
Frederik89 zei: In dat geval kan je je best even voorstellen , want het komt maar vreemd over hoe jij het schrijft , ik geef maar en tip Klik om te vergroten...