Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenote (vrouw) gezocht eind juni

Status
Niet open voor verdere reacties.

sannevdl

New Member
Hi! Ik ben Sanne, 22 jaar en ben opzoek naar een vrouwelijke leeftijdsgenoot die samen met mij in de periode eind juni/begin juli een reis wil maken. Ik heb een sociaal en avontuurlijk karakter. Solo reizen vindt ik nog erg spannend, vandaar dat ik opzoek ben naar een maatje. Ik studeer momenteel in Nijmegen en mijn schoolperiode loopt midden/eind juni af. De reis die ik wil maken gaat bij voorkeur buiten Europa, zelf denk ik aan Mexico of Costa Rica. Ik sta eventueel ook open voor andere opties!

Aarzel niet om mij een bericht te sturen
Liefs, Sanne

Hoi Sanne, ik zoek ook graag een reis maatje! in ben Aya, 26 jaar en studeer in Eindhoven. Mij lijkt het ook leuk om ver te reizen

Hi Sanne,

Mij lijkt het ook leuk om te reizen, Mexico, Costa rica, maar ook Griekenland lijkt me erg leuk! Ik heb al wat reiservaring, ik ben namelijk twee keer naar Azie geweest.

Echter kan ik pas eind juli/begin augustus, ik ben benieuwd of dit voor jou ook mogelijk is?

Groetjes,
Lotte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...