reisgenoten die iets uit de bucketlist willen delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grace1977

Member
Hoi hoi reislustige dames!
Ik tel komende zomer 45 "jonge" ;) jaren en ondertussen veel reiservaring, maar de laatste 4 jaar waren het staycations!
Niet alleen door covid maar omwille dat alle vriendinnen alleen willen reizen met hun partner en/of kids.
Wie ervaart hier ook in mijn leeftijdscategorie (mag ik zeggen: 38-48?) dat je als single dame écht wel uit de boot valt?
Hierbij, wie zich geroepen voelt om een leuke trip te delen, is welkom.
Ik had reeds een oproep geplaatst voor Brighton, UK en ondertussen al een toffe meid gevonden die meegaat.
Op mijn bucketlist staat nog:
Fuerteventura, Ibiza (natuurgedeelte niet het uitgaan milieu), Mississippi - New Orleans, Bora Bora, Mauritius, Zuid Japan, Florida, Polynesië, Zeeland NL, Nog es LA (voor de 4e x :) )
Groetjes en ga die valies gaan inpakken :)

Hey Grace,

Leuke plannen heb je en ja we zitten met onze leeftijd idd met leuke vrienden die een gezinnetje hebben waardoor samen reizen er steeds minder in zit 🤷‍♀️😎😉. Een leuke reisgenoot vinden waarbij reizen ook gelijkstaat aan vrijheid zou ik zeker leuk vinden! Zelf ben ik een langere trip van max. 6 maanden aan het voorbereiden. De bedoeling is dat ik in september vertrek richting Indonesië om daar rond te trekken op het eiland sulawesi. Hoelang ik er ga blijven weet ik niet maar wel dat mijn volgende bestemming Nepal zal zijn om hier de himalaya in te trekken... de rest zie ik nog wel. Is dit ook iets dat jou interesseert? Sta zeker open om eens af te spreken en elkaar te ontmoeten 😉.

Warme groetjes,
Greet

hai grace

ik gezellige meid van 41 snap precies wat je bedoeld maar heb dan wel een kleinec zoek ook een gezellige reisgenooit citytrips zonvakanties

grt mar uit hoofddorp

Ik tel komende zomer 45 "jonge" ;) jaren en ondertussen veel reiservaring, maar de laatste 4 jaar waren het staycations!
Niet alleen door covid maar omwille dat alle vriendinnen alleen willen reizen met hun partner en/of kids.
Wie ervaart hier ook in mijn leeftijdscategorie (mag ik zeggen: 38-48?) dat je als single dame écht wel uit de boot valt?
Ik had reeds een oproep geplaatst voor Brighton, UK en ondertussen al een toffe meid gevonden die meegaat.
Fuerteventura, Ibiza (natuurgedeelte niet het uitgaan milieu), Mississippi - New Orleans, Bora Bora, Mauritius, Zuid Japan, Florida, Polynesië, Zeeland NL, Nog es LA (voor de 4e x :) )
Hey Grace,

Leuke plannen heb je en ja we zitten met onze leeftijd idd met leuke vrienden die een gezinnetje hebben waardoor samen reizen er steeds minder in zit 🤷‍♀️😎😉. Een leuke reisgenoot vinden waarbij reizen ook gelijkstaat aan vrijheid zou ik zeker leuk vinden! Zelf ben ik een langere trip van max. 6 maanden aan het voorbereiden. De bedoeling is dat ik in september vertrek richting Indonesië om daar rond te trekken op het eiland sulawesi. Hoelang ik er ga blijven weet ik niet maar wel dat mijn volgende bestemming Nepal zal zijn om hier de himalaya in te trekken... de rest zie ik nog wel. Is dit ook iets dat jou interesseert? Sta zeker open om eens af te spreken en elkaar te ontmoeten 😉.

Warme groetjes,
Greet
Hey Greet
Ik heb ook wel interesse 🤗
Heb je een berichtje gestuurd

Hey Grace
Ik heb je een berichtje gestuurd 🤗

Hallo Grace,

ik herken het helemaal ! Ik ben ook 45 ;-) en woon regio Turnhout. Waar woon jij?
Ik zou heel graag met twee of met enkele gelijkgestemden terug op reis gaan.
Ik had hier op het einde van het jaar ook een oproep geplaatst.
Er staan verschillende bestemmingen op mn interesselijst: al de canarische eilanden (interessant voor heel in het kort!), griekse en italiaanse eilanden, Ijsland, Ibiza ook voor de natuur, Canada, en Amerika zeker ook (ooit). Mauritius ook wel ;-)
Fly en drive formule spreekt me wel aan.

Eind juni ga ik waarschijnlijk al een weekje weg.
In april en begin juni kan en in mei als er max 1 weekend in zit.
Juli - augustus ook nog vrij.

Groetjes en tot gauw!
stuur me gerust een privé bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan