Reisgenoten eind juni/begin juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mel°ssa

New Member
Dag reislustigen!

Ik ben een 24jarige Oostvlaamse die er tijdens de laatste week van juni en/of eerste week van juli graag eens tussenuit wil knijpen. Om er een gezellige trip van te maken, ben ik op zoek naar enkele toffe reisgenootjes die me willen vergezellen.

Wat de bestemming betreft, heb ik niet echt een voorkeur, zolang het maar een zonnig oord is. Elke dag liggen bakken en braden aan het strand is echter niet aan mij besteed, dus het is wel de bedoeling om de streek in al z’n facetten (natuur, cultuur, …) actief te verkennen.

Geïnteresseerden mogen me mailen op: [email protected]

Misschien tot binnenkort!

Melissa

hey melissa. reisprofiel en periode spreken me volledig aan.
wat dacht je van marokko, turkije, ofzo? zuiderse bestemmingen die een zeer gevarieerd programma toelaten. mijn budget is niet super groot (1000 euro - maar te bespreken), andere voorstellen zijn welkom.
ik zou kunnen vertrekken na mijn examens (ik denk 20 juni, nog even wachten op het examenrooster) tot 10 juli ongeveer.

ik ben 25 v uit gent. sportief, en houd wel van een avontuurlijke en vooral gevarieerde vakantie. zuid europa kent voor mij geen geheimen meer, verder staan al indonesie, thailand en cambodia met de rugzak op mijn palmares.

De reis is ondertussen geboekt, dus topic closed...

Nogmaals bedankt aan de mensen die op mijn berichtje hebben gereageerd!

Groeten,
Melissa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan