Booking.com

Reisgenoten frankrijk gezocht

Mr M

New Member
Reisgenoten gezocht om in zuid frankrijk een mooie accommodatie met eigen slaapkamers te huren (villa, landhuis, franse gite , etc).. voor x weken, aantal maanden of hele zomer. Of een road trip door frankrijk? Elke leeftijd is welkom ...

Lekker de Franse markten af, natuur in, wandelingen, citytrips, restaurant of cafe, sporten, vissen, strand of zwemmeer. Wijngaarden bezoeken, .. alles kan niets moet. Hoeft geen Frans te spreken.

Zoek gezellige mensen geen klagers. Huur delen we. Eigen vervoer of u kan meerijden (reiskosten delen). Planning vertrek mei/juni.

Beetje info over mijzelf: man asian, begin 40, levensgenieter entrepreneur, onderscheiden veteraan 8jr special forces, 5jr speciale eenheid politie, als chef gewerkt in de fine dining gastronomie.. hou van lekker eten, goede wijnen. Positiviteit. Praten over het leven, er is al zoveel shit in de wereld.

Woon in Antwerpen. 1ste kennismaking in Antwerpen , nodig u graag uit voor een goede pint (of wat anders).

Mr M

New Member
Geachte,
hallo Annemie bedankt voor uwe reactie. vertel? ik ben altijd geïnteresseerd leuke mensen te ontmoeten. ik ben begin 40. ik verneem graag van u. u mag ook een mail sturen naar elevenresidents@usa.com svp. bedankt alvast. cordialement,

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan