Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoten Georgië ± 3 weken zomer 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phovid

New Member
Hallo, ik ben een avontuurlijke, open-minded leerkracht aardrijkskunde (53j) met veel reiservaring (zie Koen | Poperinge, West-Flanders, Belgium | Couchsurfing) en zoek nog 2 à 3 reisgenoten (M/V) die mij volgende zomer 2017 willen vergezellen op een low-budget reis doorheen Georgië. Leeftijd speelt geen rol. Een mondvol Russisch kennen is een plus, maar niet noodzakelijk. Natuur en cultuur ontdekken, locals ontmoeten en de sfeer opsnuiven is het doel. Overnachten in guesthouses/hostels, bij locals (Couchsurfing) en/of tent.
De bedoeling is om gedeeltelijk met relatief goedkoop privaat transport rond te reizen om zo efficiënt mogelijk de reistijd te benutten. Dat laatste is zeker betaalbaar, getuige een reisverslag van de scouts uit Kortrijk ([DLMURL]http://www.wegwijzer.be/reisverslag/jins-scouts-willem-van-saeftinghe-georgie-en-armenie-2015-kamp-71;[/DLMURL] een aanrader!). Dit is trouwens de reden waarom ik enkele reisgezellen zoek. Het traject en eventuele activiteiten (trektochten, paardrijden in Nationaal Park, warmwaterbronnen, ...) wordt natuurlijk in gezamenlijk overleg gepland. Indien interesse, aarzel dan niet om mij (vrijblijvend) te contacteren! koen.dewitte@telenet.be

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Ik plan om een Overland te doen vertrekkende vanuit Tbilisi tot in Bishkek (42d), maar je bent niet verplicht om de volledige route te doen :
TBILISI to BISHKEK (42 days) Caucasus to Kyrgyzstan
Ik heb reeds 3 maand Afrika en 4 maand Zuid-Amerika op deze maner gedaan, dus wel wat ervaring.

Indien je interesse hebt, dan kun je eventueel aansluiten.
Groetjes, Pascaline

Hallo Pascaline
Ik heb ondertussen al 3 reisgenoten voor mijn low-budget trip doorheen Georgië. Kirgizië staat op de planning in de toekomst.
Bedankt voor de aanbieding, maar ik hou het voorlopig bij deze Kaukasus-reis
Groetjes, Koen

Geen probleem, alvast bedankt om te reageren en ik wens je uiteraard een prettige reis toe.
Groetjes, Pascaline

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...