Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoten gezocht 28-43 jaar mix actief & relax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skydriver

Member
Ik ben Michel, 39 jaar en woonachtig in Oud-Turnhout. (België)
Omdat de meeste van mijn goede vrienden momenteel niet echt op reis willen/kunnen ben ik op zoek naar nieuwe reisgenoten met een leeftijd van +- 28-43 jaar.

Ikzelf geef de voorkeur aan een reis met een afwisseling van enerzijds dingen bezien/cultuur/excursies, natuur/wandelen, avontuur & anderzijds ook relax/chill/strand/zee/zwembad/uitgaan. Ook ben ik een grote fan van boottochtjes op vakantie. Mijn voorkeur gaat ook uit naar een goed hotel met comfort als slaapplek; dus geen trekking met de rugzak of camping voor mij.
Mijn voorkeur gaat uit naar een zonnige, warme bestemming… bv Kroatië staat wel hoog op mijn lijst om te doen.
Een citytrip of kleine uitstapjes van enkele dagen tussendoor vind ik ook altijd fijn. New York of Valencia staat heel hoog op mijn lijstje, maar sta zeker ook open voor andere steden.

Ik kijk er naar uit om nieuwe mensen te ontmoeten die net als ik nog veel van de wereld willen zien.

Hey hallo,

Heel leuk berichtje van jou, ik zoek namelijk hetzelfde
Wil graag wat meer reizen, maar niemand kan of wil mee.
Wil graag Griekse eilanden doen, maar ook Kroatie, Malta.
Kan ook genieten van paar daagjes Duitsland bvb, Oostenrijk, mag eigen land zijn ook. Of citytripje tussendoor
Ik ben 42 en woon in de buurt van Aalst.
Ben je gebonden aan periodes of vakanties?

Groetjes
Kristof

Hey Kristof, ik ga je antwoorden via privébericht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...