Reisgenoten gezocht-China maart-april 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

gelukkig2011

New Member
Hallo avonturiers!

Ben je net zoals mij geïnteresseerd in het ontdekken van vreemde culturen en het verwonderd staan van prachtige landschappen?
Ben je avontuurlijk, heb je zin om fysiek eens goed af te zien, maar ook om eens rustig een dagje te gapen naar al dat mooie op onze aarde, dan ben ik misschien op zoek naar jou!

Ik ben een bijna 30-jarige meid, die eventjes genoeg heeft van de dagelijkse sleur en héél véél reiskriebels heeft. Ik zoek een reispartner die betrouwbaar, enthousiast en flexibel is.

Mijn plan is om eind februari naar China te vliegen en daar rond te trekken voor onbepaalde duur. De provincies Yunnan en Sichuan werden mij warm aanbevolen. Wie weet wil nog iemand onder jullie daar met de fiets rondtrekken voor één of 2 maand? Of zijn jullie net zoals ik wat bang van zadelpijnen, steile hellingen en technische mankementen? Dan wijzigen we onze plannen toch gewoon en springen we de trein of de bus op!

Dus, ben je heimelijk nog te wachten op dat ene duwtje in je rug om net zoals ik het avontuur tegemoet te gaan, laat iets weten en dan kunnen we samen verderpuzzelen aan een onvergetelijke reis!

Mailen mag naar [email protected]

Groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan