Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoten gezocht (diverse mogelijkheden)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Elv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Elv

New Member
Hoi allemaal!

Het zou mij leuk lijken om een clubje enthousiastelingen bij elkaar te krijgen die het leuk vinden om stedentrips te doen, of misschien ook langere vakanties. Veel vrienden zijn al gesetteld en aangezien ik nog veel van de wereld wil zien, en het leuk vind om dat met anderen te doen, dus deze oproep. Ik ben 41 jaar (v) en woonachtig in het mooie noorden van Nederland. Ik zou bijvoorbeeld graag weer een tripje richting New York doen bijvoorbeeld, maar ook dichter bij huis in Europa is helemaal goed. Bijvoorbeeld Rome, Berlijn, Barcelona, Parijs, etc. We kunnen bijvoorbeeld een mailgroep inrichten of als iedereen het handiger vindt een whatsapp groep om ideeën uit te wisselen, elkaar te ontmoeten en te gaan. Ik ben dus begin 40, maar wat mij betreft is iedereen welkom die zich hiertoe geroepen voelt. Laat maar weten of dit je wat lijkt!

Hallo
Wat een leuk plan, ik zou naar New York gaan maar de reis is helaas geannuleerd. Ik ben desondanks van plan te gaan op 14 april... maar zoek eigenlijk nog reisgenoten,want met meerdere is toch gezelliger. Ik ben 40 en woon in het zuiden. Hopelijk lijkt het jullie leuk en kunnen we elkaar eens spreken.
Groetjes Dennis.

Laatst bewerkt:
Heeey,
Leuk berichtje
Ik zou ook wel graag aansluiten, word er deze maand ook 40, alleen woon ik in belgie, weet niet of mensen uit je buurlandje ook welkom zijn
Groetjes,
Kristof

Ik heb geboekt. Met klm holidays. Mochten jullie willen weten wat en wanneer dan kunnen jullie me een privé bericht sturen.

Hallo Marleen, als jij geaccepteerd wordt dan ga ik ook mee, ik ben 61 maar voel me nog jonger dan jij! En anders gaan we samen groetjes Johan

Hallo,
Ik ben vrouw/64 en net gestopt met werken om weer war meer te kunnen gaan reizen. Georganiseerd of individueel. Europa of verder..., steden en wandelen in de natuur. Humor, goed gesprek, niet te moeilijk doen, geen luxe..; samen en soms ook ieder zijn eigen ding..
Groet
Jacqueline zuid limburg

Hallo, ik ben een vrouw van 47 , en zoek ook reisgenoten(vrouw) , voor een paar dagen er even tussen uit te gaan naar Italië of zuid Frankrijk. Ik heb vakantie van 27 mei vrij tot 8 juni.

Hoi, ik ben een maand geleden 59 geworden, maar voel me uiteraard jááááren jonger, dus mag ik ook meedoen? Zomer 2 maanden vakantie, juli&augustus. Af en toe paar dagen weg naar Italië of Spanje/Portugal ook leuk. Groeten, Els, Arnhem

Hoi, hartstikke leuk, maar ik heb vakantie vanaf 27 mei tot de 1e week van juni, en wilde dan een paar dagen naar Italië gaan, groetjes stephanie

In ieder geval 35+ ja. Leuk dat je ook zo enthousiast bent! Zijn we al met z'n 2en.
Met 3...leuke adv.ik heet Frederik 35+ en te impulsief soms,maar hou van niets weten en weg.
Als je al een groepje hebt,en je ga ergens voor korte periode..

Laat mij dan weten aub ik ga mee.

Groetjes

Hoi, ik ben een maand geleden 59 geworden, maar voel me uiteraard jááááren jonger, dus mag ik ook meedoen? Zomer 2 maanden vakantie, juli&augustus. Af en toe paar dagen weg naar Italië of Spanje/Portugal ook leuk. Groeten, Els, Arnhem
Dag Els
Ik zit ook met 2 maanden vakantie (echt erg), en zou ook wat leuks willen plannen. Ikzelf ben 49 jaar en dan al 50. Deze zonnige landen zien er super uit (ken ze ook). Ardennen, zee, kamperen, ... Laat maar weten wat je leuk vindt.

Hey, wat een leuk initiatief. Precies wat ik zoek! Is er al een mail- of WhatsApp-groep? Ik ben nu nog 34, maar word aan het eind van het jaar 35 en kan het vaak beter vinden met mensen die iets ouder zijn dan ik. Dus hoop dat ik erbij mag Het lijkt mij ook leuk om spontaan stedentripjes te doen of vakanties/reizen die iets verder gaan.

Ooh mensen, klinkt nu al gezellig!! Wat een enthousiasme ook.

Ik zeg, roep een datum en we zorgen dat we allen mee kunnen.
Is dat een idee??

Greetz Moon

Laatst bewerkt:
Ik heb vrij van vrijdag tot en met zondag, dus kan dan eventueel wel een weekendje weg (kan wellicht al morgen (donderdag(avond)) vertrekken). Omdat ik maandag en dinsdag afspraken heb, kan ik helaas niet langer weg op dit moment, maar wel vanaf 3 november (kan dan ook langer vrij nemen).

Oh hoi allemaal! Wat een leuke reacties! Ik was inmiddels al weg en heb verder niet meer naar deze site gekeken . Mocht je het nog leuk vinden om in een whatsgroep te stappen (die ik nu zal starten dan ) PM me dan je nummer! Lijkt me hartstikke leuke nieuwe mensen te leren kennen en wie weet wat mooie tripjes te plannen! Eerst kennismaken met elkaar is natuurlijk een goede start om mee te beginnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...