reisgenoten gezocht half september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Britt87

New Member
Hey,

doordat mijn reis naar Griekenland niet doorgaat ben ik op zoek naar jonge(re) reisgenoten.
Ikzelf ben een 23 jarige vrouw uit Nijlen.
Ik ben ofwel op zoek naar een vrouwelijke reisgenote of naar meerdere reisgenoten (m/v maakt niet uit).
Ik zou half september willen vertrekken voor een tweetal weken.
Bestemming maakt niet uit zolang het maar zonnig is.
De bedoeling van de reis is een combinatie tussen wandelingen in de natuur, de plaatselijke cultuur opsnuiven, is gaan shoppen, een lokaal marktje meepikken,... en dit af en toe afgewisseld met zon, zee en strand.

Zijn er geïnteresseerden of mensen met een voorstel?
Laat het maar weten

Groetjes
Britt

hey ,

Ik ben ook opzoek naar een reisgenote

Ik ben 24m van Antwerpen ik was van plan in september voor 7 nachten te boeken naar Turkije en kost 379 euro 4 sterren hotel all inclusief via neckerman

spijtig kan ik maar voor een week misschien spreek het je ook aan

dus ik kan 1 week verlof nemen naar keuze

ik heb hier mijn zoekertje ingegeven voor meer info en foto's

https://reisforum.net/zoek-een-reisgenoot/5097-24m-reisgenote-gezocht-voor-een-week-naar-zon.html

als je interesse hebt hoor ik graag iets terug

Laatst bewerkt door een moderator:
haaj!

waarom neemt ge ni de auto, en de tent en wa volk en trek naar ne toffe camping int zuiden van Frankrijk??

da's mijn stijl :) en low budget!

Hey,

doordat mijn reis naar Griekenland niet doorgaat ben ik op zoek naar jonge(re) reisgenoten.
Ikzelf ben een 23 jarige vrouw uit Nijlen.
Ik ben ofwel op zoek naar een vrouwelijke reisgenote of naar meerdere reisgenoten (m/v maakt niet uit).
Ik zou half september willen vertrekken voor een tweetal weken.
Bestemming maakt niet uit zolang het maar zonnig is.
De bedoeling van de reis is een combinatie tussen wandelingen in de natuur, de plaatselijke cultuur opsnuiven, is gaan shoppen, een lokaal marktje meepikken,... en dit af en toe afgewisseld met zon, zee en strand.

Zijn er geïnteresseerden of mensen met een voorstel?
Laat het maar weten

Groetjes
Britt

Interesse is er zeker. Wanneer was je zin van te vertrekken? Ben afkomstig van Nijlen maar nu nog voorlopig woonachtig in Mortsel.

Okeee ben er toch opgeraakt...
Zelf heb ik mijn vakantie al geboekt naar de zon, maar zou toch tof zijn als er iemand meegaat, want voor het moment ben ik nog alleen :-)

mijn verlof gaat in deze zondag en ik heb ook nog steeds niks. De 18e moet ik wel ff terug zijn. Maar dan heb ik terug 2weken speling.

28m Antwerpse.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan