Reisgenoten gezocht maart/april

Status
Niet open voor verdere reacties.

SteffiV

New Member
Hallo,

Ik ben Steffi, 24 jaar en woon in Leuven.
Sinds iets meer dan een jaar ben ik aan het werk in Brussel. Vakantie is nu wat schaarser dan als student, maar ik geniet er des te meer van!

Na een Jokerreis deze zomer ben ik er zeker van dat iets avontuurlijker reizen voor mij de ultieme ontspanning zijn. Ik hou ervan om wat af te zien bij een stevige wandeling of trektocht in de natuur, maar ook de afwisseling met een mooie stad mag er zeker bij zijn.

Sinds enige tijd speel ik met het idee om naar Portugal te gaan om rond te trekken met de rugzak voor 10 à 14 dagen. Overnachten op een camping of in een jeugdherberg. Een aantal dagen Lissabon of Porto kan daar zeker ook niet ontbreken, maar ik wil vooral genieten van de natuur en de zee!

Zie jij dat ook wel zitten? Of heb je andere reisplannen rond maart/april?
Laat maar iets weten!

Steffi

Dag Steffi,

Als ik je een tip mag geven wat betreft jeugdherberg in Lissabon: Lisbon Poets hostel. Ik was daar tussen Kerst en Nieuwjaar en ik vond dit echt een hele leuke hostel. Is supergoed gelegen, pal in het centrum, valt zeer goed mee wat betreft prijs en het is er echt heel gezellig!
Blijkbaar hebben ze ook een dergelijke jeugdherberg in Porto.

Geniet van je eventuele reisje!

Ik heb eens gekeken op Ebookers en eind maart naar Porto kost 125€! Zou je echt willen trekken of meer gebruik maken van openbaar vervoer? Ik zie porto -> Lissabon wel zitten!

Ik heb eens gekeken op Ebookers en eind maart naar Porto kost 125€! Zou je echt willen trekken of meer gebruik maken van openbaar vervoer? Ik zie porto -> Lissabon wel zitten!

Misschien ff bij vermelden :) Ik ben Charlotte, bijna 24 uit Antwerpen

Porto!

Dag Charlotte,

Dat valt super goed mee om naar Porto te vliegen dan! Ik wil zeker gebruik maken van het openbaar vervoer. Maar ook wel eens een stuk stappen langs de kusten of in de natuur. Komt erop neer dat ik het graag wat simpel wil houden, met de rugzak, van jeugdherberg naar hostel, met de trein, de bus of te voet...
De tocht Porto naar Lissabon zal daar wel genoeg kansen toe bieden.

Voor het werk ben ik van 31/3 tot 5/4 naar Engeland, dus dat lukt niet meer.
Ook even gezocht (zijn maar vbn -rechstreekse vluchten)
20/3-30/3 195 euro
Om de (duurdere) paasvakantie te vermijden wordt het dan direct:
16/4-25/4 215 euro

Laat maar weten of je dit ziet zitten!

Steffi

Ben zelf nog naar werk aan het zoeken dus heb nog geen idee hoe de komende maanden er uit gaan zien. Maar ik hou je zeker op de hoogte :)

portugal

hej steffi,
ik ben nathan en zie portugal wel zitten om die periode rond te trekken. vakantie genoeg dus ik kan me altijd wel vrijmaken. ondertussen ben ik anderhalf jaar aan het werk ma ik probeer toch wat low budget op reis te gaan zodat ik meerdere keren kan gaan, niet in het hoogseizoen. ik ben 24 jaar, hou van sport(surfen fietsen, klimmen)/avontuur/hangen op het strand/ s'avonds een pint pakken/...
als je een groepje vindt ben ik altijd bereid mee te gaan. enkel met 2 zie ik minder zitten, kwestie dat jij mij of ik jouw beu kan worden :)

je mag me zeker op de hoogte houden!
nathan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan