Reisgenoten gezocht Nieuw Zeeland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dobby

New Member
Beste,
Reisgenoten gezocht om me voor langere of kortere tijd een stukje te vergezellen tijdens m'n 3 maandenlange rondreis doorheen Nieuw Zeeland. Ik vertrek op 17 januari en huur een minibusje. We gaan zoveel mogelijk kamperen en delen de kosten. Ik ben 42 jaar en heb een vriendin. Heb heel wat ervaring: 18 maanden Australië, 3 maanden zuidelijk Afrika, 2 maanden Marokko. Kortere trips in Mongolië, Libië, Schotland (motor), Tsjechië (motor), Slovakije (motor), Thailand (met gehuurde zeilboot)... Dagwandelingen en meerdaagse trekkings schrikken mij niet af. Ik ben niet de meest sportieve, maar sta m'n mannetje...

Nieuw Zeeland

Hey,

Ik zou zelf ook een half jaar willen reizen door Australie en misschien ook Nieuw-Zeeland, maar ik heb het nog niet concreet uitgewerkt. Het lijkt me wel heel interessant om van jou plannen op de hoogte te blijven.
Het is de allereerste keer dat ik zo een grote reis ga maken, en voorlopig ben ik nog alleen. Kan je me tips geven ivm logement terplaatse? en wat is jou ervaring ivm verplaatsing? is dat handiger per openbaar vervoer of een auto kopen?
grtjs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan