Reisgenoten gezocht safari Tanzania september 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pantouffle

New Member
Hallo,

Wij, een Belgisch koppel zijn op zoek naar mensen die ook op safari willen gaan in Tanzania dit jaar in september. Wij gaan de eerste drie weken van september naar Tanzania en omdat safari’s vrij duur zijn voor maar twee personen, zijn we op zoek naar mensen die samen met ons een safari willen boeken. De safari’s die we zeker graag willen doen zijn Serengeti National park en de Ngorongoro crater.

Hallo,

Wij, een Belgisch koppel zijn op zoek naar mensen die ook op safari willen gaan in Tanzania dit jaar in september. Wij gaan de eerste drie weken van september naar Tanzania en omdat safari’s vrij duur zijn voor maar twee personen, zijn we op zoek naar mensen die samen met ons een safari willen boeken. De safari’s die we zeker graag willen doen zijn Serengeti National park en de Ngorongoro crater.

Mooie reis in the middle of nowhere evt. gevolgd door 4d relax in Zanzibar ? Heb deze in 8 dagen safari+4 dagen Zanzibar in 2003 gedaan in groep. Superzoo! Wil die best nog wel eens opnieuw (mee)doen. Verre reizen wil mijn vrouw nooit meedoen, maar ze liet me daar altijd vrij in , want van reizen word je een ander mens. Als het zou kunnen helpen: ben redelijk 4 talig (N/F/D/E). Eventueel eens afspreken om te zien of we elkaar wat kunnen "vinden" Leeftijd?:)

Laatst bewerkt:
Wij landen op 3 september in Nairobi in het midden van de nacht en zijn van plan om van daaruit de volgende ochtend de bus te nemen naar Arusha.
Van daar zouden we een kampeer safari doen van 4 dagen naar Tarangire, Serengeti, en Ngorongoro crater terug naar Moshi en vandaar uit naar dar es salaam vliegen of rijden ( zijn we nog niet uit ) om daar dan eventuele deze safari mee te doen : Saadani-Mikumi-Selous-Zanzibar | Safari Adventures
Wij hebben nog niets geboekt behalve onze vlucht. We stijgen terug op in Dar Es Salaam in de nacht van donderdag op vrijdag 22 september.
Wij zijn 29 en 34 jaar. Laat maar weten of je zoiets ziet zitten? :)

Lijkt me idd boeiend en leuk. Ik denk er eens over na. Tip : besef wel dat 4 dagen Tarangiri (+ ? Lake Manyara) , Serengeti en Ngorongoro heel zwaar en kort is, door de verre afstanden langs slechte grind- en zandwegen . Ik deed Lake Manyara- Tarangire, Serengeti, en Ngorongoro met een groepsreis allen collega's in 2003 in 6à7 dagen Safari+ 4 dagen Zanzibar en dan zaten daar nog 2 Cessna vliegtrips in : Van Nairobi naar Kilimanjaro - Arusha (voor visum even landen ) , dan voor de rest jeepsafari , slapen in Serena Lodges en soms in Out of Africa tentje (één nacht) met kampvuur olv Massai (veiligheid tot roofdieren) en terugkeer van de Serengeti Airstrip met Cessna-vliegtuigjes tot Arusha, waar we met een Fokker opstegen naar Zanzibar (dar is het tropisch zwoel en warm in vgl met binnenland: droog heet) . In Zanzibar een dag zeesafari gedaan met een praw + motor en zeilen = snorkelen+ zwemmen op een zandplaat zeevruchten barbecue gehad en dan rustig met de zeilen gehesen terug, bezoek Stone Town en dan 2 dagen wat luieren op vermoeidheid wat weg te werken :) .

Hoi,

Nu pas je bericht gezien. Ik denk dat we moeten afhaken. Ons budget ligt een beetje lager vrezen we. We waren ook van plan om in tentjes te overnachten en niet in lodges.
Groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan