Reisgenoten gezocht (tss 21 juli en 5 aug)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fourkie

Member
Hallo,

Ik ben nog op zoek naar reisgenoten voor een reisje tss 21 juli en 5 aug.
Waar naartoe? Naar de zon in europa! Bestemming nog te kiezen.
Hoe? Railpass, met het vliegtuig, ...
Omdat ik momenteel bezig ben met verbouwingen aan het huisje, hou ik het wel liever op een wat bescheidener budget. Een reis hoeft voor mij geen duizenden euro's te kosten. De sfeer heb je immers zelf in handen hé.
Voor mij bestaat er reis uit een mix tussen relax en op ontdekkingen gaan.

Interesse? Laat dan gerust een berichtje na.

Groetjes,
Vince (26m)

vakantie

Hallo, vince hoe staat het met de plannen ??ik heb zelf ook in die periode vakantie en wil niet al te duur uit zijn...dus wie weet komen we er wel uit.
Ik hoor t wel....
Ik wil overal wel naar toe, t liefst richting t zuiden zodat de zon ckr aanwezig is haha
Ik ben nog op zoek naar reisgenoten voor een reisje tss 21 juli en 5 aug.
Waar naartoe? Naar de zon in europa! Bestemming nog te kiezen.
Hoe? Railpass, met het vliegtuig, ...
Omdat ik momenteel bezig ben met verbouwingen aan het huisje, hou ik het wel liever op een wat bescheidener budget. Een reis hoeft voor mij geen duizenden euro's te kosten. De sfeer heb je immers zelf in handen hé.
Voor mij bestaat er reis uit een mix tussen relax en op ontdekkingen gaan.

Interesse? Laat dan gerust een berichtje na.

Groetjes,
Vince (26m)

Hoi vince ik ben benieuwd waar jou interesses liggen wat betreft de vakantie, ik heb zelf ook in die periode vakantie dus wacht je reactie fe af...

groetjes

Hallo! Ik heb verlof van 28 juli tot 15 augustus en zoek nog een reisgenoot om naar Rhodos te gaan. Ik hou van de combinatie cultuur, natuur en zon. Overdag een uitstap, daarna wat uitrusten aan het zwembad en 's avonds een terrasje doen...

hey

Moet ik overleggen.Heb je gegevens over prijs,verblijfplaats etc? Waarom specifiek Rhodos? Wij dachten aan Mallorca of Chersonissos.

Ik wil naar Rhodos gaan omdat daar veel te zien is. Ik had gedacht aan een hotel in Rhodos stad of er net buiten en zou boeken via Sunjets. Qua budget min. 1000 €.

door omstandigheden zoek ik nog een reisgenootje;) vakantie is al geboekt;) wie heeft zin om voor een leuk prijsje mee te gaan naar sunny beach bulgarije:) zon zee strand en lekker savonds op stap :)
vertrek 25-7 voor een weekje;) wie o wie:):good:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan