Ik ben op zoek naar een groep avontuurlijke mensen om tussen 29/07 en 14/08 te gaan backpacken.
Dit liefst zo lowbudget mogelijk.
Al wat opzoekingswerk gedaan en Thailand leek me wel leuk om te gaan rondtrekken (combi natuur en cultuur) Vliegickets te vinden voor die periode voor 700 euro en aangezien het eten en hostels daar niet zo duur zijn...
ofwel een reis wat dichter bij gaan trekken in Schotland, Slovenië, kanotocht in Noorwegen... Bij deze dichtbij reizen neem ik wel liefst mijn hond (een Australische herder) mee. Dus liefst mensen die hiervoor ook te vinden zijn
We zoeken nog enkele mensen voor Noorwegen (kanotocht + hiking met wildkamperen in centrumzuid) voor een tweetal weekjes tussen 9-31 juli (omwille van bouwverlof)
Zelf zoek ik voor daarna (dus jouw periode) ook nog wat leuks om te reizen. Is 2 weken Thailand niet kort want uiteindelijk is 2 weken maar 10 dagen echt vakantie door vlucht, en dan verplaatsingen naar hikingsgebied en toch ook tijdig terugkeren en zo?
Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot voor een citytrip of voor backpacking tussen 1/8 en 14/8 of anders tussen 9/9 en 15/9 voor een citytrip. €700 is voor mijn studentenbudgetje misschien wat veel voor enkel de vlucht maar ik ben zeker te vinden om naar Noorwegen, Schotland,... te gaan. Staan trouwens allebei op m'n bucketlist.
Ik heb ook geen probleem met honden dus dat zit al goed.