Reisgenoten gezocht voor avontuurlijke Road Trip

Status
Niet open voor verdere reacties.

toerist

New Member
Hey,

Ik en nog iemand die ik via het inernet heb leren kennen alle bij zin voor avontuur en M 28J omgeving Leuven.
Zijn op het idee gekomen om een last minute Road Trip te gaan doen. En zoeken langs deze weg nog avontuurlijke geïnteresseerden om eventueel mee te gaan.
Het zou zijn rond de periode van de 19 augustus vertrekken en terug komen rond 5 September.
Reisbestemming hadden we zo Ljubljana, Dubrovnik, en Sarajevo in gedachten.
Telkens met paar dagen rust ter plaatse op een camping, hostels, goedkoop hotel, airbnb of couchsurfing om het lowbudget te houden.
De auto hebben we al het gaat om een oude ford dus enige zin voor avontuur wel vereist.

Groeten

Laatst bewerkt:
Wij zijn nog op zoek naar reisgenoten voor een zotte roadtrip door ijsland. Mss interesse? Is wel wat afwijkend van jouw reisbestemming. Maar goedkope tickets. Check bij " zoek reisgenoten" een beetje onder jouw oproep de info. Pm mij als je interesse hebt

Hey,

Ik en nog iemand die ik via het inernet heb leren kennen alle bij zin voor avontuur en M 28J omgeving Leuven.
Zijn op het idee gekomen om een last minute Road Trip te gaan doen. En zoeken langs deze weg nog avontuurlijke geïnteresseerden om eventueel mee te gaan.
Het zou zijn rond de periode van de 19 augustus vertrekken en terug komen rond 5 September.
Reisbestemming hadden we zo Ljubljana, Dubrovnik, en Sarajevo in gedachten.
Telkens met paar dagen rust ter plaatse op een camping, hostels, goedkoop hotel, airbnb of couchsurfing om het lowbudget te houden.
De auto hebben we al het gaat om een oude ford dus enige zin voor avontuur wel vereist.

Groeten

Hi Toerist,

Vrees niets voor je oude "Ford"...je gaat niet geloven wat mechanici Balkan rijk is...alles wordt en kan gerepareerd worden ; de mensen kunnen zich niet veroorloven altijd een nieuwe wagen te kopen of naar een officiële verdeler die originele "spare parts" heeft...het is voor hen veel te duur ...over de prijs valt wel te onderhandelen...verwacht geen Belgische prijzen. ;)
Ik vertrek zelf volgend jaar naar de Balkan met een VW van 1995. Geen probleem.
Groetjes:)
Gecko

Jammer dat jullie al in augustus vertrekken. Ik heb pas vanaf 5 september verlof....net wanneer terug julie komen.

In ieder geval veel plezier :-)

Maar neen ! Lees Road Movie Balkan...ik vertrek volgend jaar op 01.04.2015 en ik ga Slovenië, Kroatië, Montenegro, Albanië, Macedonië, Kosovo, Bulgarije, Roemenië, Servië, Bosnië - Herzegovina bezoeken.
Ik hoop alleen dat 4 maanden voldoende zouden zijn. Er valt enorm veel te bezoeken : natuurparken ( wandelen), oude steden, bijzondere plaatsen, en.

Als ik iets voor je kan doen, graag zelfs. Ik ben de Balkan niet vreemd...behalve Roemenië waar ik nog een paar keer geweest ben ; Hongarije vermijd ik wegens onvriendelijke Hongaren en de douane is nog niet zoals het zou moeten zijn.

Misschien tot mails,
Gecko:)

P.S. Mijn reisvoorbereidingen t/m Albanië vindt je in Road Movie Balkan.

A, nog iets : ik heb het traject niet onwillekeurig in die bepaalde volgorde gemaakt. Het is min of meer een cirkel EN rekening houdend met de Servische politieke situatie. Maar je gaat niet naar Kosovo, dus je hoeft geen rekening mee te houden ;)

Groetjes:)
Gecko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan