Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoten gezocht voor Citytrips / Zonvakantie / ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

lailavda

New Member
Hey iedereen

Ik ben een 21-jarige vrouw die heel graag op reis zou gaan. Mijn vriendinnen hebben allemaal al plannen met hun vriendjes, dus probeer ik via deze weg reisgenoten te zoeken !

Ik sta open voor ideeën van andere mensen. Zelf zou ik heel graag een citytrip doen en eventueel in de zomer een weekje zon dus voor beide mag je me zeker een berichtje sturen.
Welke bestemming dat laat ik nog volledig open; ik wil veel van de wereld zien en ben nog niet op veel plaatsen geweest dus voorstellen zijn zeker en vast welkom.

Ik ben wel qua citytrip op zoek naar low budget reizen (lees: overnachten in hostel, etc). Ik zoek mensen (moet niet 1 persoon zijn , in groep is ook leuk natuurlijk) die ook graag de buurt verkennen en dingen gaan bezichtigen. En dan natuurlijk iets lekker gaan eten en mensen die 's avonds dan eventueel ook nog graag iets gaan drinken.
Mensen leren kennen is ook een leuk aspect van zo'n reizen doen en daar kijk ik ook wel naar uit.

Ik zoek toffe, spontane personen die ook op zoek zijn naar plezier, ontspanning, avontuur en het leren kennen van nieuwe mensen.

Dus als dit je allemaal wel iets zegt of je hebt een ander voorstel, stuur me dan zeker een berichtje!

Groetjes

Laïla

reisje

ben ook nog op zoek naar mensen om op reis te gaan deze zomer, een tien dagen of twee weken all in lijkt me wel wat
heb hier ook nog een advertentie geplaatst, ge moet maar eens zien e

gr

Hoi Hoi!!

In september ben ik van plan om een autoreis doorheen Kroatië te maken van zuid naar noord. Ik heb een eigen wagen hiervoor, maar ben nog op zoek naar iemand die me wil vergezellen op deze reis. Mijn vakantie valt namelijk niet samen met die van vrienden en alleen is natuurlijk ook maar alleen. Ikzelf ben een spontane jongeman van 31 uit het Antwerpse.

Interesse? Laat me zeker iets weten...

Groetjes, Daan

Laatst bewerkt:
Dag Laila,
Ik ben ook geïnteresseerd... Heb je een privébericht gestuurd.
Groetjes,
Eva

Hoi, hoi, ik ben in de 30 en op zoek naar een reisgenote(vrouw) om naar Kopenhagen te gaan van 19-21 september. Een groep is ook altijd gezellig.
Door omstandigheden kan het reisgenootje waarmee ik zou gaan niet meer mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...