Reisgenoten gezocht voor in zomervakantie !

Status
Niet open voor verdere reacties.

kirstendk

Member
Hallo iedereen!

Ik ben een meisje van 18 jaar en ga deze zomer een grote reis maken.
Ik had eerst gedacht om naar Midden-Amerika te gaan met koning aap.
Heeft iemand al ervaringen gehad met Koning aap want ik ben nog aan het twijfelen.
Als iemand hier iets meer over weet hoor ik het graag!
Zijn er nog mensen geïnteresseerd om een grote reis te maken dat qua budget niet te hoog ligt?
Want ik weet het nog niet of ik iets met Koning aap ga doen.

Groetjes Kirsten :) !

Hi Kirsten
Kijk in het sub-forum "U Reis - Vakantie Site"; daar gaat je vinden een post van onze collega Basdegroot, d.d. 04.01.2013, met als titel "Reisorganisatie ervaringen".
Ik hoop dat je vindt wat je zoekt.
Groetjes:smile:
Gecko

Hi Kirsten
Kijk in het sub-forum "U Reis - Vakantie Site"; daar gaat je vinden een post van onze collega Basdegroot, d.d. 04.01.2013, met als titel "Reisorganisatie ervaringen".
Ik hoop dat je vindt wat je zoekt.
Gecko

Merci ! :)

Groetjes Kirsten

Hallo iedereen!

Ik ben een meisje van 18 jaar en ga deze zomer een grote reis maken.
Ik had eerst gedacht om naar Midden-Amerika te gaan met koning aap.
Heeft iemand al ervaringen gehad met Koning aap want ik ben nog aan het twijfelen.
Als iemand hier iets meer over weet hoor ik het graag!
Zijn er nog mensen geïnteresseerd om een grote reis te maken dat qua budget niet te hoog ligt?
Want ik weet het nog niet of ik iets met Koning aap ga doen.

Groetjes Kirsten :) !

Hoi Kirsten!

Ik ben een meisje van 19 jaar en wil deze zomer ook een reis maken.
Het liefst zou ik in de USA enkele steden/plaatsen/parken bezoeken. Maar aangezien die prijzen heel hoog kunnen oplopen, sta ik nog steeds open voor andere opties ;)
Ik heb ook al bij verschillende organisaties gekeken zoals trekamerika & contiki.
Ik ben zelf nog studente en mijn budget ligt dus ook niet erg hoog maar toch probeer ik iets te vinden.

Groetjes Pauline!

Hi Kirsten en Pauline
Als jullie aan VSA denken, vergeet VSA in juli en augustus...de Amerikanen zijn zelf op vakantie, het is overal druk en duur.
Wat de vliegtuigtickets betreft, de beste periode om iets rond 500 euro per persoon te vinden, was januari en februari, de zogenaamde "solden"periode.

Ik kreeg juist een mail binnen met prijzen naar verschillende bestemmingen en de goedkoopste zijn : Phuket (Thailand) voor 249 euro met "Etihad", Rio de Janeiro ( Brazilië) voor 564 euro met "Iberia", Buenos Aires"( Argentinië) voor 639 euro met "Delta".
Ik heb deze gekozen omdat jullie een grote reis willen maken.
De voorwaarden heb ik niet gecheckt, maar ik ga het doen als jullie denken dat een van de bestemmingen de moeite waard is.

Gecko

Hoi Kirsten!

Ik ben een meisje van 19 jaar en wil deze zomer ook een reis maken.
Het liefst zou ik in de USA enkele steden/plaatsen/parken bezoeken. Maar aangezien die prijzen heel hoog kunnen oplopen, sta ik nog steeds open voor andere opties ;)
Ik heb ook al bij verschillende organisaties gekeken zoals trekamerika & contiki.
Ik ben zelf nog studente en mijn budget ligt dus ook niet erg hoog maar toch probeer ik iets te vinden.

Groetjes Pauline!

Hey Pauline !

De USA zegt me ook wel veel, een paar vrienden van mij gaan er deze zomer ook naartoe maar ze vertrekken in Juni en dan heb ik nog examens :(anders was ik sowieso meegegaan..
En Amerika is idd heeel duur :o Ik sta ook nog open voor andere dingen mij maakt het eigelek niet echt uit waar de reis naartoe is alleen mag het niet te duur zijn en het moet
avontuurlijk zijn :) ik ben het type van niets plannen en we zien wel.. Kunnen we contact houden via mail of facebook?

Vele groetjes Kirsten :smile:

Let ook op: Als je naar de USA gaat, moet je 21 zijn om binnen te mogen in een bar/café. Meestal mag je niet binnen onder de 21 en als je al binnen mag, dan mag je geen alcohol drinken.
Dat is nu wel niet het belangrijkste, maar toch iets om even rekening mee te houden.

Hi allemaal
...en ook alcoholische dranken worden niet verkocht als je jonger bent dan 21. En als je 21 jaar geworden bent, verstoppen ze je alcoholische aankopen in een bruine zak...soms denk ik dat iets met hypocrisie te maken heeft...zou het niet ?!:confused:
Groetjes
Gecko

Let ook op: Als je naar de USA gaat, moet je 21 zijn om binnen te mogen in een bar/café. Meestal mag je niet binnen onder de 21 en als je al binnen mag, dan mag je geen alcohol drinken.
Dat is nu wel niet het belangrijkste, maar toch iets om even rekening mee te houden.

dankuwel voor de info !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan